Zo jongens, de zondag nog gehad om te kunnen nagenieten en vandaag weer terug in de realiteit.
Zena, iedereen achter de schermen, super bedankt voor weer een enorm geweldige editie van de Trophy. Ik heb weinig toe te voegen aan alle berichten (met opbouwende kritiek) en denk dat als Zena meeleest ze een grote glimlach krijgen van al de mooie woorden alsmede goede kritiek om de volgende editie(s) nog beter te maken!
Enfin, dat aan de kant hebbende kon ik mezelf ook niet inhouden enkele videootjes te schieten. Dit jaar heb ik het iets anders gedaan en heb
uit de hand gefilmd dit zorgt ervoor dat het beeld niet helemaal geweldig is. Waar ik ook voor heb gekozen is om een prime lens te proberen, ofwel ietsjes verder ingezoomd maar kan wel veel licht opvangen. Na wat testen tijdens de Trophy showtjes voelde ik me redelijk confident dat het zou kunnen werken tijdens de batteria, showoff en castillo.
Zonder de andere fantastische video's te bashen mis ik bij vrijwel allemaal wel echt goed geluid. In dit gebied voel ik dat deze volgende video wellicht meer voldoening geeft voor alle mensen die niet aanwezig zijn geweest alsmede de mensen die wél zijn geweest en de beleving nogmaals willen meemaken.
TLDR: Ik heb de shows ook gefilmd, uit de losse hand, iets verder ingezoomd maar met
fantastische audio. Ik hoop dat jullie hier mee eens zijn (ondanks dat ik en mijn vriendin af en toe iets roepen van *ZO! DIE GAAN LOEIHARD* of iets in die richting.