pijlen gezocht (as verstrooiing)

Nog even voor de zekerheid, de balans van de pijl kan een dubbele effectlading hebben. Bij de Copperhead is deze slechts een 20/25 gram. Dus bij 25 gram as per pijl komt deze ook tot een veilige hoogte.

Als ik dus een pijl zoek met 40 gram dan zou er in theorie dus nog 40 gram bij kunnen? :)

Als ik dus een pijl zoek met 40 gram dan zou er in theorie dus nog 40 gram bij kunnen? :)
Helaas, het kruit in de motor telt mee. Bij de Copperhead heb je dus een krachtige stijgmotor van 15 gram en een effectlading van rond de 23 gram,
de pijl zelf is dus ook wel een tegenvaller: hij oogt groots maar vliegt te hoog en het effect is dus matig én ver weg. Maar in jouw geval kan je er wel wat mee.

Light year pijlen met meybe mini zakjes as??
Gecondoleerd man :frusty:
Check ook de pijlen van vuurwerk toppers zit 1pakketje bij met behoorlijke bol pijlen
Lijkt me dan ook dat ze sterke motor hebben

Ook erg benieuwd hoe het is verlopen, en waarmee je het hebt kunnen doen!

Offtopic: Vulcan heeft hier zelfs speciale cilinders voor, in 5". Een lange cilinder welke beschikt over een schroefdop aan de bovenkant, met een behoorlijk grote 'open ruimte' in de cilinder. Onderin de cilinder bevindt zich de effectlading.

IMG_2052.jpg

IMG_2061.jpg

Gecondoleerd! Ik denk dat er al genoeg mogelijkheden zijn geopperd. Ongelofelijk wat er allemaal mogelijk is m.b.t. dit onderwerp.

Succes met dit prachtige eerbetoon en sterkte.

P.s. laat vooral regels de laatste wens van iemand niet weerhouden...

Back
Bovenaan