Marc's 8 & 15 minuten consumenten vuurwerkshows 2018 - 2019

Marc_87

VWC lid
Dit jaar heb ik in plaats van meerdere kleinere vuurwerk "projectjes" twee grote shows georganiseerd bij mij in de buurt. De ruim 8 minuten durende show is om 18:00 uur afgestoken en de ruim 15 minuten durende show om 22:00 uur. Zo kan ik zelf om 00:00 uur lekker genieten van al het andere vuurwerk dat wordt afgestoken.

8 minuten consumenten vuurwerkshow:

15 minuten consumenten vuurwerkshow:

Helaas zaten er dit jaar bij Pangu in één cakebox 3 fouten in de cakes waardoor deze box niet doorliep en bij Evo in één cake uit een cakebox. Dit jaar ga ik dat anders doen om te zorgen dat dat niet meer kan gebeuren.

Ik had van de volgende leveranciers qua vuurwerk in mijn shows (van veel naar weinig):
- Vuurwerktotaal;
- Evolution Fireworks;
- Vuurwerkmania;
- Rubro Vuurwerk;
- Piromax;
- Zena NL;
- Pangu;
- Wolff vuurwerk.

Het is allemaal doorlont werk geweest dus ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen.

Allereerst bedankt voor de beelden. Heb even vlug zitten kijken(later ga ik alles op mijn gemak bekijken) veel v-shape. Mooie show. Doorlonten, volgens mij zijn het toch compoundboxen:D

Hele leuke shows Marc, top gedaan. Toevallig ook foto's gemaakt van het opbouwen ? En alles voor 00:00 de lucht in, met dat idee heb ik ook al vaak gelopen maar durf het ieder jaar weer niet aan. Hoe is jou dat bevallen?

Hele leuke shows Marc, top gedaan. Toevallig ook foto's gemaakt van het opbouwen ? En alles voor 00:00 de lucht in, met dat idee heb ik ook al vaak gelopen maar durf het ieder jaar weer niet aan. Hoe is jou dat bevallen?

Even los van Mark, ik heb om half negen een show geschoten en gelijk van alle druk verlost. Heerlijk. En om twaalf uur heb ik lekker uit mijn dakraam gekeken.:yes:

Tnx voor je compliment. Ik ben altijd een beetje voorzichtig met plaatsen... maar die heb ik uiteraard wel. Zou dat kwaad kunnen?

Lekkere shows hoor! Knap gedaan. Helemaal alleen moeten doen of nog hulp gehad van andere freaks?

Helemaal en alles alleen in elkaar gebouwd... Helaas geen freaks in de buurt voor zover ik weet. Ik zou het graag nog veel groter aanpakken maar wil niet zelf "teveel" geld erin steken.

Allereerst bedankt voor de beelden. Heb even vlug zitten kijken(later ga ik alles op mijn gemak bekijken) veel v-shape. Mooie show. Doorlonten, volgens mij zijn het toch compoundboxen:D

Uiteraard maak ik gebruikt van veel compound boxen, deze zijn tegenwoordig zo goed dat dat veel makkelijker werkt. Maar er zitten ook nog stukken van losse cakes tussen. En al de compound boxen moet ik natuurlijk ook nog goed aan elkaar doorlonten.

Zo ik ben ook weer wakker voor het vuurwerkseizoen, ik heb er zin in! :cool:

Ik schiet al jaren mijn shows ruim voor 00:00 uur, zo kan ik zelf veel beter van mijn vuurwerk genieten en kan ik om 00:00 uur lekker op de dijk staan om foto's te mak

Wat schiet jij daar na de transbomber eigenlijk?

Na de Transbomber schiet ik 2x2 de Crackling Chry van Zena in V-shape. :bonk:

Zie dit topic nu pas. Maar vette showtjes hoor! :D

Alleen schiet je dan echt helemaal niets om het nieuwe jaar mee in te luiden? Zou mij niet lukken, er moet toch minstens wel 1 cake de lucht in. Desnoods wanneer de rust op straat is wedergekeerd. :p

Ik schiet al jaren mijn shows ruim voor 00:00 uur, zo kan ik zelf veel beter van mijn vuurwerk genieten en kan ik om 00:00 uur lekker op de dijk staan om foto's te mak

Zie dit topic nu pas. Maar vette showtjes hoor! :D

Alleen schiet je dan echt helemaal niets om het nieuwe jaar mee in te luiden? Zou mij niet lukken, er moet toch minstens wel 1 cake de lucht in. Desnoods wanneer de rust op straat is wedergekeerd. :p

Dankje!

Jawel, normaal gesproken maak ik nog groot knal- of crackling block die ik om exact 00:00 uur op de dijk de lucht in jaag. Even alles en iedereen overstemmen.

Back
Bovenaan