Marc_87
VWC lid
Dit jaar heb ik in plaats van meerdere kleinere vuurwerk "projectjes" twee grote shows georganiseerd bij mij in de buurt. De ruim 8 minuten durende show is om 18:00 uur afgestoken en de ruim 15 minuten durende show om 22:00 uur. Zo kan ik zelf om 00:00 uur lekker genieten van al het andere vuurwerk dat wordt afgestoken.
8 minuten consumenten vuurwerkshow:
15 minuten consumenten vuurwerkshow:
Helaas zaten er dit jaar bij Pangu in één cakebox 3 fouten in de cakes waardoor deze box niet doorliep en bij Evo in één cake uit een cakebox. Dit jaar ga ik dat anders doen om te zorgen dat dat niet meer kan gebeuren.
Ik had van de volgende leveranciers qua vuurwerk in mijn shows (van veel naar weinig):
- Vuurwerktotaal;
- Evolution Fireworks;
- Vuurwerkmania;
- Rubro Vuurwerk;
- Piromax;
- Zena NL;
- Pangu;
- Wolff vuurwerk.
Het is allemaal doorlont werk geweest dus ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen.
8 minuten consumenten vuurwerkshow:
15 minuten consumenten vuurwerkshow:
Helaas zaten er dit jaar bij Pangu in één cakebox 3 fouten in de cakes waardoor deze box niet doorliep en bij Evo in één cake uit een cakebox. Dit jaar ga ik dat anders doen om te zorgen dat dat niet meer kan gebeuren.
Ik had van de volgende leveranciers qua vuurwerk in mijn shows (van veel naar weinig):
- Vuurwerktotaal;
- Evolution Fireworks;
- Vuurwerkmania;
- Rubro Vuurwerk;
- Piromax;
- Zena NL;
- Pangu;
- Wolff vuurwerk.
Het is allemaal doorlont werk geweest dus ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen.