Vuurwerkterroristen blazen vuilcontainer Anna Paulowna op.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het moet een enorme klap zijn geweest zaterdagavond toen met een zwaar stuk vuurwerk de afvalcontainer aan de Molenvaart werd opgeblazen.

De brokstukken liggen over een groot gebied verspreid en de containers is compleet verwoest. Het mag van een geluk spreken dat er niemand in de buurt was tijdens de ontploffing, die had behoorlijke verwondingen kunnen oplopen door de rondvliegende scherven.

De politie roept getuigen die iets gezien hebben of weten wie dit heeft gedaan op zich te melden via 0900-8844 (tuig), of als u liever anoniem belt , dan belt u met 0800-7000

https://www.hollandskroonactueel.nl...risten-blazen-vuilcontainer-anna-paulowna-op/

Wat een klotebericht toch!! Heeft nix met onze hobby te maken dit en snap eigenlijk niet waarom zulk soort anti vw berichten hier geplaatst worden door de mods. En waarom? Omdat zoiets alleen met illegaal vw gebeurt en daar zijn we hier toch niet van... Druist geheel tegen onze traditie in waar wij zo voor staan. Heb ik gelijk of niet? Van mij mogen zulk soort berichten wegblijven....

Ik snap wel waarom dit geplaatst wordt, en dat moet ook zo blijven.
Want de meeste reageren hier afwijzend op dit soort acties, en dat is alleen maar goed.
Want zo kan men ook zien dat wij als liefhebbers cq fora ons distantiëren van dit soort debiele dingen.

gr
Marchel

Inderdaad goed dat dit wordt geplaatst, echter het woord terrorist in de titel vind ik gewoonweg slap verzonnen in deze tijd met aanslagen over en weer.

Vuilcontainers op straat verbieden :bonk:, probleem opgelost.

Misschien is het beter dat we het probleem dat het ,normaal' is om straat en privé meubilair te vernielen uit te bannen.
Ik verbaas mij vaak om de nieuwsberichten dat er rond Koningsdag/Bevrijdingsdag attributen worden gemold die met Koningsdag en Bevrijdingsdag te maken hebben.
In een naburig dorp deden ze altijd de straat versieren rondom deze dagen, ze zijn er vorig jaar mee gestopt, omdat het elk jaar vernield werd.

En invalide wagens die steeds opnieuw in elkaar worden getrapt, in de fik worden gestoken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar het wordt niet aangepakt, ja met een paar uur vegen en dan mag dat schorem weer naar buiten.
Laat ze betalen tot de laatste cent, maar dat kan niet, want ze hebben een moeilijke jeugd gehad, problemen thuis, jeuk aan hun achterwerk, enz.

Maar hoe kan het toch dat we in Nederland een traditie hebben dat er nog steeds vandalisme is.
Moet je eens in Spanje doen....

Dus als iemand zijn huis opblaast, meerdere mensen neersteekt en Allah Akbar roept en ga zo maar door zijn het "verwarde mensen". maar zodra onze passie erbij komt passen zijn t ineens wel terroristen. Media moet serieus KAPPEN met zo slechte journalistiek bedrijven voor...Falende tering rechtssysteem in dit land maakt dit mogelijk, niks meer of minder. Niet legaal vuurwerk, of wij, nee, derderangse mensen die misbruik maken van ons zwakke beleid rondom criminaliteit en grootschalige import van terroristen.,

Ik snap wel waarom dit geplaatst wordt, en dat moet ook zo blijven.
Want de meeste reageren hier afwijzend op dit soort acties, en dat is alleen maar goed.
Want zo kan men ook zien dat wij als liefhebbers cq fora ons distantiëren van dit soort debiele dingen.

gr
Marchel
Dat begrijp ik Marchel en laten we sowieso voorop stellen dat ik als zeer grote liefhebber hier ook een gruwelijke afkeer van heb begrijp me goed. Maar baal beetje van zulk soort berichten hier op dit forum... Snap je?

Zolang er nog te veel members zijn die dergelijke acties af doen als 'hoort er bij' dergelijke berichten gewoon blijven plaatsen.

Het is belangrijk dat het hier geplaatst word, maar ik heb het gevoel dat het wel wat minder kan. Zijn vaak berichten met bijna dezelfde inhoud.

Dat de berichten niet bevallen is geheel begrijpelijk, dat hebben wij zelf ook uiteraard. Maar het is gewoon nieuws en we moeten onze kop zeker niet het het zand steken. Dat de teksten belachelijk zijn weten we allemaal en daar doen we helaas niets aan.

En als je met zn allen een klaagmailtje stuurt naar die nieuwsbron over een onjuiste koptekst- want dat is zo. Gewoon eisen tot rectificeren van die vuile nepnieuws-sensatie-opruiing en verdraai media.

Back
Bovenaan