Tatanka VWC lid 11 jul 2019 #1 Artikelnummer: GAO-R20-sort Artikelnaam: Strong Pack Bruto Gewicht: .. Netto kruitgewicht: 100g Aantal schoten: 5 Effectomschrijving: Das Raketensortiment Strong Pack enthält insgesamt 5 Silvesterraketen, mit R20 Raketen mit 20g NEM. Max. tube diameter: Kartoneenheid: .. Adviesprijs: €10
Artikelnummer: GAO-R20-sort Artikelnaam: Strong Pack Bruto Gewicht: .. Netto kruitgewicht: 100g Aantal schoten: 5 Effectomschrijving: Das Raketensortiment Strong Pack enthält insgesamt 5 Silvesterraketen, mit R20 Raketen mit 20g NEM. Max. tube diameter: Kartoneenheid: .. Adviesprijs: €10
V vvw VWC lid 13 jul 2019 #3 mooi om te zien wat ze nog uit 20 gram weten te halen geen verkeerde pijlen en zo te horen een aardige knal die ze produceren leg ze snel in de schappen Harry loods
mooi om te zien wat ze nog uit 20 gram weten te halen geen verkeerde pijlen en zo te horen een aardige knal die ze produceren leg ze snel in de schappen Harry loods
Torrr VWC lid 13 jul 2019 #4 vvw zei: mooi om te zien wat ze nog uit 20 gram weten te halen geen verkeerde pijlen en zo te horen een aardige knal die ze produceren Klik om te vergroten... Ik zie en hoor niets … waar heb je deze wijsheid vandaan dan ?
vvw zei: mooi om te zien wat ze nog uit 20 gram weten te halen geen verkeerde pijlen en zo te horen een aardige knal die ze produceren Klik om te vergroten... Ik zie en hoor niets … waar heb je deze wijsheid vandaan dan ?
stefantvs VWC lid 13 jul 2019 #5 Torrr zei: Ik zie en hoor niets … waar heb je deze wijsheid vandaan dan ? Klik om te vergroten... uhhhh uit het filmpje denk ik
Torrr zei: Ik zie en hoor niets … waar heb je deze wijsheid vandaan dan ? Klik om te vergroten... uhhhh uit het filmpje denk ik
Torrr VWC lid 13 jul 2019 #6 stefantvs zei: uhhhh uit het filmpje denk ik Klik om te vergroten... Juist, echter toen ik deze post op de iPad bekeek, toen zag ik geen filmpje
stefantvs zei: uhhhh uit het filmpje denk ik Klik om te vergroten... Juist, echter toen ik deze post op de iPad bekeek, toen zag ik geen filmpje