Vuurwerk uit de oude doos

Erg gaaf om die foto's van Haarman te zien zeg. Als kleine jongen heel vaak in de winkel gestaan en me vergaapt aan al het moois wat toen voor mij nog niet weg gelegd was.

Oh wat gaaf zeg die foto's van Haarman, met de oude Top Selection labels. Dat waren mijn 1e siercakes! Ook nog een zeshoekig product met deksel welke ik toen altijd gratis meekreeg (ik meen een fontein?) maakte ieder jaar indruk op me. Wat zou ik graag nog eens dummy's hebben van de Top Selection producten zeg! De Orka, de Burning Love (als ik het mij goed herinner?)... Schitterend

Onder het mom, beter laat dan nooit. Hier de folder van Boensma, Enschede, met de hele lijn Haarman.

WhatsApp Image 2019-07-14 at 15.32.40.jpg

WhatsApp Image 2019-07-14 at 15.32.40 (1).jpg

WhatsApp Image 2019-07-14 at 15.32.40 (2).jpg

WhatsApp Image 2019-07-14 at 15.32.40 (3).jpg

WhatsApp Image 2019-07-14 at 15.32.40 (4).jpg

Geweldig om te zien Koala, dit roept de nodige herinneringen op. Het jaar 2000, waar blijft de tijd.

Mooie foto Koala, vooral die Top Selection blijft het toch goed doen bij mij. Ik krijg er weer helemaal de kriebels van! Die labels, ik zou zo graag dummy's ervan hebben.. :yes:

Weer een update van mijn kant! Een prachtig item uit de Diamond Collection die ik als klein jochie heel wat gezien heb in de foldertjes, de Peking Mooncake:
IMG_3266.jpgIMG_3267.jpgIMG_3268.jpg

Daarnaast een waaier van Skyline. Deze specifieke waaier kan ik me niet per se herinneren, maar het uiterlijk doet met wel watertanden.
IMG_3269.jpgIMG_3270.jpgIMG_3271.jpg

En tot slot, Special Space Powder! De Professional Style Box 2 van BKV.
IMG_3261.jpgIMG_3265.jpgIMG_3262.jpgIMG_3264.jpg

Ook wel benieuwd naar inderdaad. Ik zou nog wel een keer wat klein spul willen hebben, uit mijn jonge jaren. Maar ja, hoe en waar begin je aan zo een verzameling..

Dit zijn dummies uit bovenstaande foto's. Via marktplaats verkregen. Als je specifiek spul zoekt dan veel googelen. Niet alleen de 'gewone' zoekfunctie gebruiken maar ook via afbeeldingen. Met veel zoeken heb ik o.a. nog echte Asian Top 4 kunnen bemachtigen, mooie Bengaalse Lucifers van Lesli en wat Dynamite Dave dingetjes.

Maar dat zijn dan vooral de kleine dingetjes die je nog vind, die nog ergens in een vergeten hoekje lagen en weer gevonden zijn en op de site kwamen denk ik. Met die redenatie, multishots zul je minder tegen komen denk ik. Maar goed, ik ben ook geen expert, misschien dat andere verzamelaars andere ervaringen hebben.

Back
Bovenaan