Goliath vuurpijl

Filmpjes van Dynasty op de vuurwerktoko site zijn ook vaak ingezoomd he, houd daar even rekening mee als je je mening baseert op filmmateriaal.

Goed dat je door middel van een forum om ervaringen van mensen kan vragen, weten wij ook weer dat het zin heeft dit forum te onderhouden :D

ik vind de goliath een hele bijzondere pijl vanwege de ring effect met dragon eggs in het midden. maar om het echte wauw effect te krijgen van de mensen die kijken ga ik liever voor de Titan, iets goedkoper, boeket is wat groter in omvang, en een gigantische dreun!

Teringgg wat een mooie pijl en die prijs dat is gewoon kei goedkoop als je naar andere merken kijkt betaald je wel het dubbele voor de zelfde pijl!:D

Teringgg wat een mooie pijl en die prijs dat is gewoon kei goedkoop als je naar andere merken kijkt betaald je wel het dubbele voor de zelfde pijl!:D

ik denk dat het wel netjes is als we goed taalgebruik gebruiken, maar ik snap je emotie, het is gewoon een super mooie pijl! vooral die ring gevolgd door de luide crackling, KLASSE!

Ik heb deze pijl vorig jaar gehad,
Ik vond de grote van het effect een beetje tegenvallen.
Voor het geld zou ik hem laten liggen,

van het ring effect heb ik echt helemaal niets gemerkt. De crackling was wel goed en vol maar voor de 6,75 die hij hier is koop ik hem niet nog eens.

ferenzo je hebt echt gelijk vind ik. ik zag een paar gele sterren door elkaar heen en hoord wel een goed crackling.

Back
Bovenaan