Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

was gezellie goosZena / Lesli bedankt voor deze leuke gezellige avond, waar ik heel bekenden heb gezien![]()

)....
Het was echt een demo volgens het boekje. Precies zoals Cass ook zegt. Mooie parkeerplek, mét verlichting. Koeienvlaaien inclusief! Gratis toegang, een hapje en een drankje, een grappige locatie (knus met al die kassen rondom, maar toch lekker dichtbij kunnen staan). Schietlijst was ook fijn, al had ik stiekem op iets van Luypaers gehoopt. Zelfs bordjes met het toilet waren opgehangen. Klinkt suf, maar je moest eens weten hoeveel demo's geen toilet hebben, of waar je dat zelf moet opzoeken. De weersomstandigheden waren ook dikke prima. Klein minpuntje: waarom ligt Mijdrecht zo ver van elke snelweg af? Iedereen die ik sprak, moest minstens 35 minuten rijden, zelfs als ze hemelsbreed niet ver weg wonen. Een ander nieuw product voor 2019 is de Color Spinning Box. Ook deze heb ik gefilmd. Zou 119,50 moeten gaan kosten. Ik ga er vanuit dat we een sample hebben gezien, maar hij was erg mooi. Grote boeketten, heldere kleuren en lekker dikke draaistaarten.
Heeft trouwens iemand nog gevraagd of er nieuwe single shots komen?
Heeft trouwens iemand nog gevraagd of er nieuwe single shots komen?
Ook komt Zena met een fluit fontein en dat vind ik echt veelbelovend. Zoals de naam doet vermoeden, denk ik dat het om een drietraps fluit fontein gaat, met een de vormgeving van een single shot.