Uitnodiging Zena Demo 2019. Snapte?!

Wat een show zeg, eerste keer dat ik bij zoiets bij ben geweest. Geeft wel weer nieuwe ideeën, ga sowieso mijn lijsten nog eens langslopen. En die snapte box vind ik wel echt vet, filmpjes komen er nog aan (mits mijn camera het goed op beeld heeft gekregen)

Zena, bedankt voor de goed verzorgde demo. Een aantal oude vertrouwde toppers en diverse nieuwe producten gezien die in een goed tempo werden geschoten. Afgesloten met een leuke finale. Blij dat ik de moeite heb genomen om die kant op te rijden.

Wel ben ik heel benieuwd of de cosmoblitz (een nieuw product met 6 cakes uit de Herlat lijn) zo in de straat komt, of dat wij een (enigszins gekietelde) sample hebben gezien.

Zena / Lesli bedankt voor deze leuke gezellige avond, waar ik heel bekenden heb gezien :)
Ik heb genoten van enkele fraaie boxen :
- Zena sky high whistle - wat een geweldige fluiters en wat kwamen de effecten hoog !
- Zena power crackling box - schitterend, snel en vette crackling.
- Zena Snapte? box - Bizar, vet , waanzinnig.. oordeel zelf als jullie de filmpjes zien. Denk nu al dat deze de titel box 2019-2010 wel waard zal zijn :)

Hier mijn filmpje van de finale :

Het zou trouwens leuk zijn als jullie van Zenavuurwerknl wat meer actief zouden zijn hier op VuurwerkCrew. :)

Daar zijn we sinds vorige week weer mee begonnen en het is de bedoeling om dat zeker in het laag- en voorseizoen vol te blijven houden. In de laatste maanden van het jaar wordt dat door de drukte natuurlijk steeds lastiger maar dat zullen jullie begrijpen!

Bedankt voor de leuke en enthousiaste reacties. Wat een prachtige avond is het gisteren geworden zeg. Onze anti-regendans heeft geholpen en tijdens de demo hebben we zelfs met een beetje maneschijn staan schieten. Wat minder wind was mooi geweest maar uiteindelijk prima condities. Aan iedereen die geweest is: thanks voor jullie komst!

Gisteren een mooie demo gezien waar mij enkele producten enorm opvielen! (Cosmoblitz, Zena Sky High Wistle, Skadi Extreme, Snapte box)
Mijn favorieten zijn: Zena Color Spinning box en Thor’s Hammer. Mooie afwisselende boxen, goede burst en volle boeketten.

De finale was tof, Zena waardig rammen en indruk maken op het einde. Lekker!

Ik heb gisteren via de live stream meegekeken. Een klein nadeel daarvan is dat het natuurlijk allemaal minder indrukwekkend is dan wanneer je er real life staat en zéker wanneer je in je eigen straat op 10 meter afstand staat. Maar goed dit waren de producten die opvielen voor mij:

- Sky high wishtle ( rauwe fluit naar boeket ) en bij deze werd benadrukt dat ie al binnen was en dus productie!
- Cosmoblitz, een pyromould serie van 19sh cakes met dikke gevarieerde effecten.
- Snapte box?! Erg dikke box met een unieke combinatie: Plum effect ( 'Ghost' ) gecombineerd met chry crackling en dat in een zeer hoog up-tempo!
- Strobe pistel box, een erg mooi effect van multi color blinkers en een pistel effect. Dit zie je normaal alleen in shells.
- Zena nr 1, blijft een topper! Grote multi color blinker effecten.
- Mayhem , viel me ook in positieve zin opeens op!
- Revolution box, dacht altijd dat het een pruttelbox was zonder kooi maar dat was echt niet te merken!

Zo zal ik er vast nog een paar vergeten zijn. Maar dit waren ieder geval aanraders.

Ik heb gisteren een leuke en fraaie demo gezien.
Een paar dozen gezien waarvan ik dacht, waarom heb ik deze nooit eerder gezien/gekocht.
De Zena Triumph, Zena Golden Box, Zena Brocade Crown Box vond ik zeer mooi en de 1,2" Gold With Blue Stars box, daar had ik zelfs 2 uitroeptekens achter gezet.
Maar ook de Snapte box en de Sky high wishtle box waren super producten om te zien.
Alleen had ik van de Snapte box een 25 shots cake mooier gevonden, maar dan moet ik de box gaan slopen en dat lijkt mij niet verstandig.

Finale was super, de rookwolk zou zeker en vast op Buiendrama gezien zijn.

Veel oude bekenden tegengekomen, leuk om iedereen weer eens te zien.

Gewoon een super avond gehad!

Back
Bovenaan