[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het succes van afgelopen jaar gaan we hem nog 1x doen dit jaar de zomerkorting.

Ik ben nog even bezig met de webshop aanvulling maar rond 21:30 zet ik hem weer open:handsup:

De extra korting wordt boven op de webshop prijzen berekend in de winkelwagen en geldt op het totale assortiment.

IMG-20190605-WA0011.jpg

De site is weer open inmiddels

De Serenity is beschikbaar nog 4 stuks
De Winter Night is beschikbaar nog 4 stuks
De Euphoric hapiness Show 150 is op de webshop NIEUW in de Outlet !!

Ik ga nog achter de schermen even 3 Cakes toevoegen in de webshop

Zou je eventueel nog aan de Energyzer kunnen komen? Heb ik 2 jaar geleden gehad en vind ik nog steeds een van de beste 150 shots 25mm box

De blue Falling Sprits van Evolution

De Blue Falling Spirits van Evolution Fireworks uit de Stardust Collectie is een pot met blauwe staarten en blauwe sterren met ronddraaiende knetter boeketten

er was nog een karton batch 2016 beschikbaar ook toegevoegd zojuist OP=OP

blue-falling-spirits.png

Opmerkelijke beschrijving voor een cake met fish effect. Het blauw in deze cake vond ik overigens wel mooi.

Ja ik zie het nu ook plakken en knippen van deze informatie was niet juist.
Inmiddels even op de site bij Evolution gekeken en aangepast.

Blue tail to blue star with rotation chrysthemum

Bedankt voor het melden

Ik heb nog een paar Fairytall ass toegevoegd zojuist in de webshop.

Deze vind je onder de cakebox Evolution.

Daar kan je ook de prijs vinden inmiddels en deze is best leuke voor dit assortiment.:thumbsup:

1195.1484953327.png

Tevens zijn we gestart met de zomeractie 2019.
Zo als bekend van vorig jaar zullen we een extra korting geven op je totaal factuur in de winkelwagen boven op de freakprijzen.:shocked:

IMG-20190605-WA0011.jpg

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Zo dat is een mooie prijs voor het fairytail assortiment, gelijk maar een besteld. Ga nu toch echt proberen te stoppen met bestellen totdat nieuwe producten binnen zijn.

Haha, als ik voor elke keer dat je dat zegt 10 euro kreeg...

Ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan te bestellen, maar wacht toch nog even...

Haha, als ik voor elke keer dat je dat zegt 10 euro kreeg...

Ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan te bestellen, maar wacht toch nog even...

Hahaha ja is werkelijk waar ver zoek mijn ruggegraat dit jaar. Maar wat wil je met zulke mooie prijzen en acties. Verwacht nu toch wel alles qua bestaand spul binnen te hebben voor dit jaar.

Straks nog 1 of 2 grotere orders voor het nieuwe spul en dan is mijn collectie voor dit jaar weer compleet

Lekker bezig hoor Dennis, echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt en wat voor prijzen je er bij hebt. Na het weekend even wat geld uit m'n fooienpot van afgelopen jaarwisseling trekken voor een kleine bestelling.

Welk geboortejaar is eigenlijk de Golden Thunder van Evo?

Lekker bezig hoor Dennis, echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt en wat voor prijzen je er bij hebt. Na het weekend even wat geld uit m'n fooienpot van afgelopen jaarwisseling trekken voor een kleine bestelling.

Welk geboortejaar is eigenlijk de Golden Thunder van Evo?

2018. Het is uitlopend.

Meetthefireworks.
Kan ook 2016 zijn.. omdat het product uitlopend is hoeft het niet van 2018 te zijn :p

Voor de aankomende week heb ik de laatste PROFI Shells 40 grammers toegevoegd in de weekactie.

De rest had ik woensdag al aangepast en toegevoegd in de weekactie.

Een van de toppers die we nu ook hebben op de webshop is de Golden Willows tevens in de weekactie staat deze is wel uitloop op=op.

Van € 39,85 voor € 15,95 :handsup:

Verder ook nieuw op de webshop:

Euphoric hapiness Show 150
Bleu Falling Spirits
Golden Thunder

Onze zomerkorting is ook weer gestart.

Boven op de freakprijzen in de webshop nu in de winkelwagen tot 8% extra korting op onze zomeractie.

IMG-20190605-WA0011.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan