[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor iedereen die denkt dat dit niet mag ze weten heus wel wat ze mogen verkopen bij piroshop! Wees dankbaar dit zijn erg goede knallers

Er zijn veel foraleden die een eigen invulling geven waarom Piroshop deze wel mag verkopen, maar diegene die uitsluitsel kan geven hierover, Piroshop zelf, is angstvallig stil (kan mij niet voorstellen dat hun deze discussie niet lezen)

Post 229 op de vorige pagina heeft piroshop geantwoord, geen antwoord wat iedereen wilt, maar wel een antwoord.

Tja je kunt dat bestempelen als antwoord, maar waarom geen duidelijker antwoord. Ik wil niet diegene zijn die een inval krijgt en dan te horen krijg dat ik in het bezit ben van illegaal vuurwerk met alle gevolgen van dien :wink:

Laatst bewerkt:
Moet ik weer helemaal naar jullie voor speelgoed?! Ja, dat is een dreigement ja! :D en mooi voor de autorijders in de buurt wat er vanaf vrijdag allemaal online komt bij jullie! En dat zonder Zena/Lesli, helden! :handsup:

Tja je kunt dat bestempelen als antwoord, maar waarom geen duidelijker antwoord. Ik wil niet diegene zijn die een inval krijgt en dan te horen krijg dat ik in het bezit ben van illegaal vuurwerk met alle gevolgen van dien :wink:

Een inval sireeus , hun importeren het zelf dus zit gewoon een nederlands talig label op . Goedgekeurd nederlands vuurwerk dus..

Het houd iedereen wel bezig, vraag me af of het hier net zo'n hardloper is als in Duitsland. Daar is dat spul schijnbaar niet aan te slepen.

Een inval sireeus , hun importeren het zelf dus zit gewoon een nederlands talig label op . Goedgekeurd nederlands vuurwerk dus..

Even voor de zekerheid: een NL-talig label betekent niet dat het goedgekeurd is hoor! Het voldoet dan nog steeds niet aan de Nederlandse wetgeving voor consumentenvuurwerk. P1 is namelijk geen consumentenvuurwerk volgens de Nederlandse wetgeving. Dan zouden de Belgische P1-nitraten, waar immers een NL-label op zit, hier ook gewoon mogen en dat is immers ook niet het geval. Of plak een NL-label op een Cobra en dan is dat ook opens goedgekeurd Nederlands vuurwerk? Natuurlijk niet! Goedgekeurd, zoals jij het noemt, betekent trouwens dat de NL Overheid het vuurwerk getest en goedgekeurd heeft en dat is zeker niet het geval...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan