8766 tropical thunder star box XL

Ik laat niet cake voor cake gaan maar de 2 blokken tegelijk. Dus op basis van mijn foto begin ik bij 4+5. Dan door naar 6+3, 7+2 en als laatst 2x salute cakes 1+8. Let wel op dat bij mijn versie de nummers niet kloppen op de rechterbox

Zo zonder doos lijkt ie op de extreme g force 4000 die ik vorig jaar had. Was ook zo'n onduidelijke mystery box achtig iets. Was wel een heeeeel dik ding

Edit: zie net dat het blijkbaar 2x primal instinct is, ook mooi(:

Heb deze ook gekocht,was net als wat jullie al aangeven even denken om schotjes,en de rest ook checken of ze wel goed vastgemaakt zijn,was bij mij namelijk ook niet het geval.

Viel tegen helaas. Mede doordat hij niet goed doorliep. Halverwege opnieuw moeten aansteken. Was overigens niet 2x de primal instinct..

Heb deze in een sloot gegooid, wilde bij deze box ook 2x de compound te gelijk aansteken. Maar deze klapte bij pot 1 al half uit elkaar, uit veiligheid maar te water laten gaan.

Zal morgen even een filmpje uploaden. Maar vond dit toch echt wel een top box hoor voor €99,-

De effecten waren ondanks het gelijke kruitgewicht niet hetzelfde. 1 box stopte na 1 cake en moest via het reserve lont herstart worden. De kleuren waren mooi. Maar de burst en grootte vielen voor de inhoud toch wat tegen. De 85 die ik er voor betaald heb wel waard. Maar ik had ze laat in een show ingedeeld terwijl dit beter bij de opening had gepast.

Ziet er toch prima uit wat mij betreft, jammer dat de laatste 2 cakes weigerden. Niet bij reservelont aangestoken?

Is deze bak überhaupt bij iemand helemaal de lucht in gegaan. Bij mij is hij bij 4* afsteken pas volledig gegaan en ik lees hier dat er wel meer last van hadden .

Wat een slordig afgewerkte box. Bij het openen zag ik geen hoofd- en reservelont zitten. Deze zaten onderin de tube en moest ik verlengen. Hij bestaat uit 2 compounds deze moet je aan elkaar verbinden. Doordat ze niet recht tegenover elkaar zitten krijg je een kleine vertraging.

Cake 3 en 4 waren ook niet verbonden.

Let op dat je op de kruising van 3-4-5 en 8 het reservelont van 8 beschermd met schotjes, of je wilt graag spektakel hebben :p

Is deze bak überhaupt bij iemand helemaal de lucht in gegaan. Bij mij is hij bij 4* afsteken pas volledig gegaan en ik lees hier dat er wel meer last van hadden .

Zoals je hierboven in mijn eerdere reactie kunt lezen, mankeerde het e.e.a. het doorlonten. Diegene die deze box nog heeft staan, controleer of alle cake’s wel allemaal doorverbonden zijn.

Ik ben ook wel benieuwd naar filmmateriaal. Vooral ook omdat het niet 2x de Primal Instinct blijkt te zijn.

Back
Bovenaan