Tatanka VWC lid 1 feb 2019 #1 Süßes Gift [Blackboxx Feuerwerk] Artikelnummer: 20205 Artikelnaam: Süßes Gift Bruto Gewicht: 1,75 Kg Netto kruitgewicht: 253g Aantal schoten: 13 Effectomschrijving: .. Max. tube diameter: 30mm Kartoneenheid: .. Adviesprijs: Ca 18-20 euro
Süßes Gift [Blackboxx Feuerwerk] Artikelnummer: 20205 Artikelnaam: Süßes Gift Bruto Gewicht: 1,75 Kg Netto kruitgewicht: 253g Aantal schoten: 13 Effectomschrijving: .. Max. tube diameter: 30mm Kartoneenheid: .. Adviesprijs: Ca 18-20 euro
Jean-Paul_* VWC lid 3 feb 2019 #4 Mag ik vragen waar je deze haalt ? En zijn daar dan ook andere producten van deze lijn te vinden ? Edit : Net gelezen in het topic van Erlkonig van deze lijn.
Mag ik vragen waar je deze haalt ? En zijn daar dan ook andere producten van deze lijn te vinden ? Edit : Net gelezen in het topic van Erlkonig van deze lijn.
Tatanka VWC lid 24 feb 2019 #5 Straatfilm, snoeiharde burst, grote spreiding (mooie kleuren) aan de prijs voor 13sh maar zeker waard.
Straatfilm, snoeiharde burst, grote spreiding (mooie kleuren) aan de prijs voor 13sh maar zeker waard.
Tatanka VWC lid 6 jan 2020 #6 Kwaliteit is dit wat een heldere kleuren en dikke burst. Hierbij mijn straatfilm!!. Dit jaar wat meer Blackboxx in huis halen.!!
Kwaliteit is dit wat een heldere kleuren en dikke burst. Hierbij mijn straatfilm!!. Dit jaar wat meer Blackboxx in huis halen.!!
B boller VWC lid 6 jan 2020 #7 Ik had net als vorig jaar weer de erlkonig en lila lena plus nu ook wat andere cakes van Blackboxx maar vind deze net zo geweldig als Funke.
Ik had net als vorig jaar weer de erlkonig en lila lena plus nu ook wat andere cakes van Blackboxx maar vind deze net zo geweldig als Funke.