Grote hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Op vrijdagochtend 25 januari werd na onderzoek in een pand op een industrieterrein in Duiven een grote hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen.

Het gaat hierbij om Pools vuurwerk van de categorie 1.1G oftewel gevaar voor massa explosie. Het vuurwerk werd in beslag genomen en zal na onderzoek ter vernietiging worden aangeboden. Een onderzoek naar de eigenaar van dit vuurwerk is in gang gezet.

FB_IMG_1548483500646-600x400.jpg

https://www.gelrenieuws.nl/2019/01/grote-hoeveelheid-illegaal-vuurwerk-aangetroffen.html

Ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om eind januari gepakt te worden met vuurwerk. Kijk, een heterdaadje met stoken is nog te begrijpen. Maar een binnentreding voor je collectie in deze tijd van het jaar vind ik wel apart. Ben dan benieuwd wat er vooraf is gegaan. Bestellen in Polen kan niet sinds Bomba en het lijk me verder niet dat de politie nu met vuurwerk bezig is, aangezien verder niemand dat nu is behalve de freaks.

Denk dat januari juist de drukste maand is met pakketjes.

December is sowieso de drukste maand. En zoals ik al zei, geen site die zich er meer aan waagt na Bomba. Maar goed, dat blijft natuurlijk speculeren. Ik zit gewoon vol verbazing dit bericht te lezen. Ook lekker positief weer voor onze traditie..

Gaat ook niet zozeer om webshops, tis nu veelal uit Duitsland. Daar koop je alles nu en allemaal verzenden ze het.

Ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om eind januari gepakt te worden met vuurwerk. Kijk, een heterdaadje met stoken is nog te begrijpen. Maar een binnentreding voor je collectie in deze tijd van het jaar vind ik wel apart. Ben dan benieuwd wat er vooraf is gegaan. Bestellen in Polen kan niet sinds Bomba en het lijk me verder niet dat de politie nu met vuurwerk bezig is, aangezien verder niemand dat nu is behalve de freaks.

In November dacht ik zijn er 3 jongens opgepakt. Duiven, groessen en westervoort dacht ik. Misschien dat dit er mee te maken heeft. Dat deze opslag te spraken is gekomen.

Back
Bovenaan