Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sneeuw hoeft voor mij alleen vanaf 23 december tot en met 30 december (als ik vakantie heb).
Even een paar keer goede vriezen daarna en dan mag het voor mij weer snel lente worden.
Ik ben toch wel meer fan van de lente en de zomer....
Ik houd van dit weer! Het was vanmorgen heerlijk wakker worden in een witte, rijpe wereld. Dat geeft toch gelijk sfeer om je heen, rijdend in de mist, witte dijken, witte wegen.. Heerlijk. Morgen ook nog kans op wat sneeuw, hopelijk laten ze het oosten van het land niet links liggen!
En de eerste vlokjes sneeuw komen naar beneden in Zwolle! Laat maar komen, als er straks een mooi laagje ligt maar even een mooie wandeling/fietstocht maken.
Ook ik ben even door de sneeuw wezen wandelen. Heerlijk dat gekraak onder je voeten en het was flink koud. Thuis gelijk de houtkachel aan met warme chocolademelk! Hier een paar mobiel plaatjes: