Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijne had gewoon een kooi. 2018 versie dan misschien?De afmetingen van deze box zijn 89x38x22cm. Er is mij verteld dat deze box een kooi heeft, maar ik betwijfel dat. Ik heb nooit sporen/afdrukken van de kooi aangetroffen op de doos en de burst is vergeleken met andere boxen wel iets minder hard. Al met al wel een hele mooie gevarieerde box.
Dan deze maar op de lijst nu de Flash of the Gods is aangepast en een stuk minder shots heeft. Deze heeft het zo te horen prima gedaan in de straat.
Escape from Hell + Thunderstorm (Eurostar); geweldig ding
Ik vond net een filmpje op youtube, niet de beste kwaliteit maar je kan wel zien wat voor dik blok dit is.
Geweldige bak dit en mooi gefilmd, welke batch was dit? (en hier is goed te horen hoe de Thunderstorm knalt)
Geen idee wat ze met deze box hebben uitgespookt, maar deze was echt rete dik. Was overigens ook een 2018 versie.
Het geel/paarse effect, daar mogen ze me zo een 100shots up tempo blok van maken...geweldig mooi vind ik dat.
Komt hierop ook weer zeer goed over, bij het volgende salaris bestel ik hem.