Janniekske
VWC lid
Helaas niet echt lekker doorgelont. Opzich wel een nette box, mooie kleuren / effecten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
las eerder ook iemand die hem voor 110 had en er erg blij mee was. ik vind het een flink bedrag, maar ja. weet niet of ze wel eens goedkoper voorbij komen....?
€110 duur voor een 3 kilo box? Vind het toch aardig scherp geprijst..
Zag hem afgelopen Oud en Nieuw bij de buren. Geweldige box. Dit jaar op mijn lijst. Had hem al eens maar toen presteerde hij matig waarschijnlijk nog te vochtig.
Eerste jaar was hij matig, tweede jaar werd hij er uit geknald door de Gangsterbox, maar het derde jaar was het de bruutste cakebox van dat moment.
Klopt.jou info wel? Had 2016 een en die was de dikste ever
110 een goede prijs voor deze box? Geen ervaringen dit jaar?
Zag hem afgelopen Oud en Nieuw bij de buren. Geweldige box. Dit jaar op mijn lijst. Had hem al eens maar toen presteerde hij matig waarschijnlijk nog te vochtig.
Ik had hem nog van vorig jaar. Heeft een jaartje kunnen drogen. Besloot hem in de vooravond af te steken vanwege de mist, maar wel een topding hoor.
jezus wat een gigantische boekettenIk had hem nog van vorig jaar. Heeft een jaartje kunnen drogen. Besloot hem in de vooravond af te steken vanwege de mist, maar wel een topding hoor.