Hardstyle Box

las eerder ook iemand die hem voor 110 had en er erg blij mee was. ik vind het een flink bedrag, maar ja. weet niet of ze wel eens goedkoper voorbij komen....?

Zag hem afgelopen Oud en Nieuw bij de buren. Geweldige box. Dit jaar op mijn lijst. Had hem al eens maar toen presteerde hij matig waarschijnlijk nog te vochtig.

Zag hem afgelopen Oud en Nieuw bij de buren. Geweldige box. Dit jaar op mijn lijst. Had hem al eens maar toen presteerde hij matig waarschijnlijk nog te vochtig.

Eerste jaar was hij matig, tweede jaar werd hij er uit geknald door de Gangsterbox, maar het derde jaar was het de bruutste cakebox van dat moment.

Vanaf welke batch is dit een topper dan precies ? Want de wisselende berichten maken mij ieder jaar weer aan het twijfelen.

Klopt.jou info wel? Had 2016 een en die was de dikste ever

Zo had ik het in gedachte, maar je hebt gelijk. In 2015 twijfelde ik en werd het de gangsterbox en dat was een goede keuze bleek achter af. Het jaar daar op wilde ik wederom de gangsterbox aanschaffen, maarbij de demo in Benthuizen presteerde de Hardstyle box echt grandioos en knalde hij de gangsterbox er finaal uit. Jaren gaan hard, het leek over een periode van twee jaar te gaan ipv drie.

Ik had hem nog van vorig jaar. Heeft een jaartje kunnen drogen. Besloot hem in de vooravond af te steken vanwege de mist, maar wel een topding hoor.

Back
Bovenaan