Double Backfire [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1430
Artikelnaam: DOUBLE BACKFIRE COMPOUND 72'S
Bruto Gewicht: 1750 gram
Netto kruitgewicht: 1000 gram
Aantal schoten: 72 schots - COMPOUND
Effectomschrijving: Slechts 1x aansteken en maar liefst 72 schoten lang genieten van deze vette compound cakebox. KILO KRUIT!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 4/2
Adviesprijs: € 79,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1430_Geisha_Double_Backfire_Compound_Vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van deze mooie nieuwe compound, gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Demo 2018:

Mooie bak hoor, de eerste cake is vrij eentonig maar een goed tempo en mooie effecten dus verveelt niet, en die tweede cake ramt er vervolgens lekker op los! En de prijs is ook niet zo heel gek.

Mocht iemand ook het lont kwijt zijn, deze zit heel onhandig onderaan de eerste cake, moet dus uit de doos :)

Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen. Lijkt een goede compound qua prijs / kwaliteit verhouding.

Ik heb deze compound dit jaar gehad. Viel mij niet tegen, 1ste cake in een normaal tempo en de 2de wat sneller. Wij hebben er in ieder geval van genoten, maar als freak geniet al snel van vuurwerk :p...

Bekijk het straatfilmpje op mijn kanaal:

Hierbij onze filmpjes van dit boxje, in 2 delen gefilm, mijn vriend wist helaas niet dat er nog een 2e cake achteraan kwam.

Fijne box blijft dit. Mooi blauw, dat zie je niet veel. En voor een scherpe freakprijs zeker een aanradertje!

Benieuwd hoe cake 1 zich verhoudt met de King of Blue van Katan. Lijkt me qua effect eenzelfde cake. En ook cake 2 is leuk, mooie salvo's.

Back
Bovenaan