Verdachte (25) jaarwisseling Moerkapelle woensdag voor de rechter.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een 25-jarige man uit Moerkapelle die afgelopen jaarwisseling hulpverleners zou hebben bekogeld met vuurwerk moet zich woensdag voor de politierechter verantwoorden. De man zit vast, donderdag maakte het Openbaar Ministerie (OM) bekend dat zijn voorarrest met twee weken verlengd is.

De verdachte maakte onderdeel uit van een groep van tientallen mensen die op de Herenweg in Moerkapelle de brandweer hinderde, toen die een brandende aanhanger met pallets wilde blussen.

De hulpverleners werden daarbij bekogeld met zwaar vuurwerk. De politie moest er aan te pas komen om te zorgen dat de brandweer veilig kon blussen. Er werden drie mensen aangehouden, onder meer voor het gooien van vuurwerk, openlijk geweldpleging en belediging.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/37...isseling-Moerkapelle-woensdag-voor-de-rechter

Komende 10 jaar meldplicht op het bureau op 31-12 :thumbsup:
En laat ze voor taakstraf maar lekker de boel aanvegen op 01-01, of een rondje SEH meelopen.

Laten we het hopen inderdaad dat deze jongen een flinke straf krijgt.

Ongelofelijk, dit is een klein dorp waar zo'n beetje iedereen elkaar kent en daar gebeurd er zo iets. Laat hem maar voelen wat hij heeft aangericht. Ik ben geen heilige, maar hulpverleners bekogelen is uit de boze voor mij.

Ik vind absoluut niet goed wat ze gedaan hebben maar ik vind wel dat de brandweer er zelf om vraagt.
Laat ze lekker fikkie stoken mits het niet midden in een woonwijk is.
Maar vind dat er brand in een huis is of ambulancebroeders helpen mensen en ga je die bekogelen vind ik toch wel 10 keer erger dan wanneer je iemand zijn feestje ga bederven.

Ik vind absoluut niet goed wat ze gedaan hebben maar ik vind wel dat de brandweer er zelf om vraagt.
Laat ze lekker fikkie stoken mits het niet midden in een woonwijk is.

Fikkie stoken of zie onderstaande quote :

een brandende aanhanger met pallets wilde blussen.

Dit is wel iets meer dan fikkie stoken lijkt mij ?

Back
Bovenaan