Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken.
Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken. En tja zo hadden ze die malloot van een knol ook wel mogen aanpakken. Dom stuk hersenloos vreten is dat.
Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken. En tja zo hadden ze die malloot van een knol ook wel mogen aanpakken. Dom stuk hersenloos vreten is dat.
Een van de eerste uitspraken is "zelfs het legale nemen ze mee..." Dat impliceert dat deze meneer dus ook illegaal vuurwerk had liggen.
Filmpje overigens verder niet afgekeken.
Lang leve de anonieme tiplijnen.....
Ben blij dat ik op een zeer afgelegen erf woon dat geen buren me zien uitladen!
Vind dat mensen nu niet met dat vingertje mogen wijzen van: 'kijk wat hij verder op zijn kanaal heeft staan.' Je moet soms wat verder kijken dan je neus lang is, zover ik het nu zie worden deze acties vooral door Nakky pyro en Dirk gedaan. Don Kanon staat er wel bij, maar het vuurwerk wat hij hier had liggen is gewoon bedoeld voor een leuk oud en nieuw feest. Ik denk dat de mensen die met hun vingertje wijzen zich allemaal vast wél braaf aan de 25kg regeling houden...