Crash box 100's

Voor 75 euro een prima rambox, maar wel echt snel voorbij! Ik had de 1095 gram box.
Weet niet zeker of de cake te snel ging?

Laatst bewerkt:
Dit blijft een topper!
Prachtige volle spinners, en de boeketten zijn ook zeer goed te doen.
Het tempo en de salvo's zijn een perfecte combi!
Staat weer op de wishlist! :)

Film volgt.

Voor de freak prijs is dit een serieus goed boxje. Mooie Spinners die er uit komen, echt een topper

Wat een box, die Crash Box... spinners overal. Ik had 'm ergens in het midden van een showtje gebouwd. Zeker aanrader!

Ik had de 1095gram versie overigens.

Ook dit blijft een pracht box van Rubro, wat een kwaliteit voor die prijs zeg. Die spinners zijn echt een hele dikke toevoeging. Gaat per direct weer op de lijst.

na vorig jaar een verkeerde te hebben gehad dit jaar wel de goede mogen afsteken (dank Rubro voor de top service). Wat een top box voor dat geld. Hij ramt lekker door.

Korte conclusie die ik merk aan de reacties is dat de LTD versies 600 of 1095 gram top presteerde en met spinners waren? Rubro toch weer gereld maar helaas wel allemaal extra spanningen onder de consumenten...

Na vorig jaar helaas een mindere versie gehad te hebben, presteerde ie afgelopen nacht weer als vanouds.

Hij staat weer op het verlanglijstje.

:yes:

Ik had drie stuks van de 2018 versie en was zeer onder de indruk. Fantastisch weer die spinners, vooral als je recht eronder staat :).

Had deze nog van vorig jaar. een heel jaar onzekerheid wel of geen spinners, maar ze zaten erin. was weer fantastisch

Korte conclusie die ik merk aan de reacties is dat de LTD versies 600 of 1095 gram top presteerde en met spinners waren? Rubro toch weer gereld maar helaas wel allemaal extra spanningen onder de consumenten...

Dat klopt niet helemaal. Ik had dus de LTD versie 600 gram en die was zonder spinners. Geen slechte bak maar bij lange na niet zo goed als die met spinners.

Heb hem in de vooravond afgestoken en dat was voor de freakprijs prima. Ga er volgend jaar wel beter op letten.

Oh, dat dacht ik gezien te tig posts geleden. Zo niet, dan is het inderdaad duidelijk.

Back
Bovenaan