Politie zoekt man die jaarwisseling ‘viert’ met pistoolschoten

Brainiac

VWC lid
Politie zoekt man die jaarwisseling ‘viert’ met pistoolschoten

VIDEO - Op de videodienst YouTube zijn beelden opgedoken van een man die tijdens de jaarwisseling in Amsterdam een vuurwapen leegschiet tussen toeschouwers. Te zien is dat hij een magazijn in het wapen drukt en zes keer in de lucht schiet terwijl er om hem heen allerlei mensen staan.

Het bizarre tafereel lijkt zich af te spelen in de omgeving van de Prins Hendrikkade. De man komt het beeld in lopen en drukt een magazijn in het wapen terwijl hij het vuurwapen in de richting houdt van een man en een vrouw. Daarna richt hij het wapen in de lucht en vuurt zes keer.

Veel toeschouwers hebben het gevaarlijke gedrag van de man niet eens door omdat ze naar het vuurwerk kijken boven het IJ.

Het is nog onduidelijk of het wapen echte kogels bevatte of losse flodders. De politie doet momenteel onderzoek naar de beelden. Rechercheurs zijn op zoek naar de man. Volgens de politie is het opvallend dat geen van de omstanders de politie heeft gebeld.

Bron: AD

Hoe dan.... De gast die filmt blijft rustig doorgaan? Omstander er voor heeft het door en loopt alleen weg IPV daarna ff politie te bellen?

tja... volgens mevrouw Halsema is Amsterdam een stap met hoop...
een hoop ellende ja, en er wordt niets tegen gedaan.

En dan leuk met ze alle naar een georganiseerde vuurwerkshow. Kijk wat voor idioten in het publiek staan. Daar wil ik niet tussen staan.

Leuk he dit soort feestelijke gelegenheden. Staat er weer zo'n malloot met een baard in de lucht te schieten. En daar moet ik dan tussen gaan staan. Ja ik weet het het is een alarmpistool.
Heb er gelukkig nooit van gehouden om ergens naar toe te gaan waar teveel mensen zijn.

Back
Bovenaan