Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar ze kunnen toch even langsgaan als je meer dan 25 kg koopt? Val je alsnog door de mand als je alles thuis hebt
Gewoon zorgen dat je alles op de laatste dag pas doorlont, want dat is strafbaar. 500 kilo in je huis hebben is dit niet, maar een overtreding. Oké het kost je €500 en je bent alles kwijt, maar dan wordt je niet als crimineel gezien & komt de EOD ook niet bij je thuis..
tja dan moet je het niet allemaal op 1 plek bewaren
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoeveel gasflessen je bijvoorbeeld in huis mag hebben volgens de wet. In mijn ogen een heel stuk gevaarlijker dan een paar compounds. Iemand die hier een antwoord op heeft?
maar het blijft lastig
alles op verschillende locatie,s
vind het maar een hoop gedoe
Compounds worden ook steeds zwaarder qua gewicht, voorheen plakten ze cakes nog wel op de bodem. Nu zit er een dikke plank hout onder. Al die extra’s hebben niks met vuurwerk te maken..
En zelfs compounds die pas qua gewicht meemogen als de kooi eraf is, anders voldoet deze niet aan de 25kg regel is absurd!
Is de politie hier de laatste jaren alerter op dan? Deze regel is er toch al jaren, en al jaren komen hier enorme collecties voorbij. Vind het zelf ook een enorm dubbel gevoel. Dat je met legaal vuurwerk alsnog in overtreding kan zijn terwijl je zelf ook nog eens weet dat het niet gevaarlijk is omdat het in iemand's bezit is die er verstand van heeft. Is het echt zo dat de politie actief op zoek is naar personen die meer dan 25kg legaal vuurwerk in huis hebben?
Vond het ook vervelender worden, buren die altijd maar op je neus zitten. Alles moest sneaky. Heb alles in verhuisdozen gedaan dit jaar. Dat gaf meer rust, alleen de ritjes met idee dat je alles kwijt kunt raken vond ik het moeilijkst.
huiszoekingsbevel alles was geregeld en dat door 1 telefoontje,
ik heb zelfs nog excusses gehad van de desbetreffende buur
Het zou me verbazen wanneer een buur mij zou aangeven, ik steek alleen op 31 december tussen 18:00 en 02:00 vuurwerk af (het gros om 0:00u) en krijg enkel complimenten. Mijn buurman is gemeenteraadslid en is fan van de ‘show’.
Volgens mij mag de politie die gegevens niet eens opvragen bij de winkels. Dat is tenminste wat ik heb begrepen van mijn winkel