Mama Mia

Ja inderdaad, was echt verbaasd van het formaat. Ik kan echt niet wachten om ze de lucht in te schieten!

Een klant van de winkel waar ik werk stak er eentje af voor de deur. Zeer lange fluit. Fikse knal. Effect kon ik niet zien. Ze lopen goed in de winkel. Ik heb er vertrouwen in!

Daarstraks eentje in het veld afgeschoten. Ze hebben een mooie lange fluit met tail, en een leuk boeketje.
De bovenstaande fikse knal heb ik niet waar kunnen nemen, maar ik ben zeer zeker tevreden!

Wat een grote single shots zegt, formaat is vrij fors. Zeer benieuwd hoe ze het gaan doen, maar bovenstaande reacties zijn al positief.

Heel wat van weg geschoten, maar zeer gave single shots. Kids vonden ze ook helemaal geweldig. Fluit is erg goed en gaat erg lang door. Ook regelmatig de vraag gekregen waar ik dit vandaan had.

Zijn de spinner en het boeket trouwens aparte bombettes? Het boeket van een van deze singleshots knalde net boven de buis en de spinner ging toen gewoon door. Ondanks dat, heerlijke singleshots

Laatste keer voor mij. 2 van de 3 vlogen met een bocht over de huizen weer naar beneden toe. Ook knalde er maar 1. Doe mij maar sirene Rockets van vuurwerk totaal.

Geweldige dingen dit. Het boeket stelt niks voor maar ze hebben een heerlijk rauwe fluit die heerlijk lang doorgaat. En ze kosten geen drol, nog geen 4 euro voor neergeteld in de freakactie.

Vooraf niet naar omgekeken, puur omdat ik dacht dat het klein rommel was...
Toen ik bij VuurwerkCenterumBrabant mijn bestelling ging ophalen zag ik ze staan en ik was meteen verkocht!

2 pakjes voor €8 betaald en het was een leuke meepakker!

Leuke dingetjes dit, heb er ook 2 pakjes van weg gestookt. Lange en goede fluit, en klein boeketje om het af te maken. :)

Boeket wat tegenvallend maar dat kan ook niet anders met zo'n dikke fluit,voor het aantal gram wat erin zit. Voor een mooie prijs volgend jaar weer.

Back
Bovenaan