Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net even mijn 2 standaards in mekaar gezet en beiden zijn door mij AFgekeurd.
Lesli: de stalen buisjes zijn te smal voor de plastic gedeelten. Met wat geweld kon ik ze nog wel op het bovenstuk draaien, maar de pootjes krijg ik er niet in en ik heb best kracht in m'n klauwen, daar ligt het niet aan. En de handen onder de rotzooi van de buisjes. Topbuis is van plastic (wegwerp dus, verbrandt zo) en staat wiebelig in de korte verbinding. Op zich aardig voor kleine pijltjes, ook zonder pootjes, maar die hang je dan dus op de plastic buis. Voor grote pijlen zonder de pootjes niet geweldig, gaat zo aan de wandel.
Ik haal m'n eigen apparaat wel weer van zolder, 10x zo veilig en stabiel![]()
Dat miezerige ding van Vulcan heeft met onze kleine pijltjes z'n werk best gedaan, met 75gr+ pijlen kan het niet. Ding was wel te ranzig on aan te pakken dus bij de stort getrapt aan 't eind, weer neer plastic in het milieu. Volgend jaar wel 'n nieuwe ergens
Zelf het houten exemplaar van Rubro gebruikt dat we ook in de winkel hadden en was gewoon een prima standaard. Doekje erover heen en volgend O&N 2 nieuwe elastieken en hij is weer zo goed als nieuw!