Eccentric shots

Verrassing van de avond. Blind een pakje gekocht voor de leuk. Toen de Zena shellkit de hemel in werd geprezen na de demo in Pijnacker heb ik er voor gekozen om die meerdere malen aan te schaffen. Toch zijn de Eccentric Shots mijn favoriet. De mine zorgt voor pluspunten maar ook de boeketten vind ik interessanter dan de ramboeketten van de Zena Shellkit. Hier ga ik een leuk projectje mee maken dit jaar!

Geen voetje? dan maar een stevig kratje vol! Wat een geweld :handsup: Eerste 6 langzaam om vervolgens 3 rijen (goud,rood,paars) snel. Eind 2x happy thunder Q. Enjoy!

Wat belachelijk vet gemaakt... als geld geen rol speelt zijn dit de leukste projecten om te doen! Want je moet eerst dat krat opzuipen :D

Helaas had ik 2 missers.... baal ik toch wel aardig van. 2x zag ik het lontje naar onderen gaan, 1x ging er een bombette de lucht in zonder uitwerking en 1x helemaal niks...

3e keer was wel erg mooi :), maar blijf met een zure nasmaak hangen....

Helaas had ik 2 missers.... baal ik toch wel aardig van. 2x zag ik het lontje naar onderen gaan, 1x ging er een bombette de lucht in zonder uitwerking en 1x helemaal niks...

Ik had ook een misser.
Erg jammer ook niet meer teruggevonden.

Precies hier net zo. Wel een schot en geen boeket wat een geld weggooien zo zeg. Had twee pakken en dus eentje zonder boeket.
En het gevaar van de shots zonder voet werd duidelijk door een maatje van me. Neerzetten en aansteken maar stoot hem om. Durft hem natuurlijk niet op te pakken en roept gewoon dat we moeten rennen! Wat een enorm boeket zo in de straat en de buren meteen boos, terecht natuurlijk.

Wat een ondingen en wat een mislukt product van Evolution. Had meer van ze verwacht maar ben nu geen fan meer.

Geweldige shots. Mooie projectjes mee gebouwd. Missen van het voetje was geen probleem, ivm bierkratjes en single shot rekken. Super strakken effecten, goed kunnen vergelijken met de oude junk/nieuwe junk/oude sky hunter en kung fu 1/2/3. Oude junk toch net iets dikker, maar daarna de Evo shots, top spul

Geweldige shots. Mooie projectjes mee gebouwd. Missen van het voetje was geen probleem, ivm bierkratjes en single shot rekken. Super strakken effecten, goed kunnen vergelijken met de oude junk/nieuwe junk/oude sky hunter en kung fu 1/2/3. Oude junk toch net iets dikker, maar daarna de Evo shots, top spul

Volgend jaar weer klagen dat er een voetje op zit haha :p Voor projectjes is zonder ideaal maar los schieten is een voetje wel echt een gemis.

Deel je jouw projectjes ook nog met deze singleshots, ben benieuwd!? :)

Precies hier net zo. Wel een schot en geen boeket wat een geld weggooien zo zeg. Had twee pakken en dus eentje zonder boeket.
En het gevaar van de shots zonder voet werd duidelijk door een maatje van me. Neerzetten en aansteken maar stoot hem om. Durft hem natuurlijk niet op te pakken en roept gewoon dat we moeten rennen! Wat een enorm boeket zo in de straat en de buren meteen boos, terecht natuurlijk.

Wat een ondingen en wat een mislukt product van Evolution. Had meer van ze verwacht maar ben nu geen fan meer.

Ik vind het wat ver gaan om EVO de schuld te geven van je eigen onnozelheid (of die van je maatje in dit geval) om zo'n ding om te stoten. Je kunt er ook zelf voor kiezen om ze vast te zetten, zijn mogelijkheiden genoeg genoemd in dit topic. Dit geldt niet alleen voor dit product overigens, ook voor potten etc

Maar waarom zet je ze dan niet vast? Genoeg opties voor: vuurwerkklem van een paar euro, stenen, kratje bier?

Vuurwerkklem.jpg

Of gewoon zoiets gebruiken....

Ik vind ook dat er gewoon een goede voet onder moet zitten, (bij alle single shots) zelf heb ik gewoon een complete kist waar alles ingezet kan worden maar het gros van de consumenten heeft dit niet. Het verhaal van hierboven gebeurd volgens mij veel vaker, voet er onder net als bij de Kung Fu en je hebt geen problemen met neerzetten.

Wilde het net zeggen, heb ze allemaal in de klem gezet en dat werkte prima. Anders gewoon tussen een paar bakstenen of leeggeschoten cakes zetten. Doe ik bij single shots met een voet trouwens ook altijd, die kunnen net zo goed omvallen.

Ik heb ze gewoon geschoten geklemd tussen bakstenen. Werkte prima.
Wat zijn deze dingen gaaf zeg! Ze gingen ook gewoon allemaal af zoals ze horen te gaan. Geen weigeraars of productiefouten.

waren erg gaaf, maar een voet er onder is voor jan de buurman wel handig. Mensen hebben vaak geen flauw benul hoe lelijk fout iets kan gaan.
Hier netjes tussen stenen gezet en ging prima, maar het is in mijn ogen vragen om ellende om dit zonder voet te verkopen.

Ik heb er net een getest, maar hij kon niet echt overtuigen, maar dat zou ook door de harde wind kunnen komen natuurlijk.
Ik hou iig goede hoop voor de andere 17 stuks, want Evo heeft me tot dusver nog nooit teleurgesteld.

En inderdaad, de overige exemplaren waren toch echt wel fenomenaal. Ik ben razend enthousiast! Ik hoop dat deze nog vele jaren op de markt zullen blijven! :D

Back
Bovenaan