Één Meter Vuurwerk

bassie1978

VWC lid
Één Meter Vuurwerk

Artikelnummer: 1851
Artikelnaam: Één Meter Vuurwerk
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: nvt
Effectomschrijving: volgt
Kartoninhoud: volgt
Adviesprijs:
Adviesprijs 2020: € 29,99
Folderprijs 2020: € 14,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5253een-meter-vuurwerk.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.]

Laatst bewerkt door een moderator:
Één Meter Vuurwerk

Één Meter Vuurwerk

Artikelnummer: 1851
Artikelnaam: Één Meter Vuurwerk
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: nvt
Effectomschrijving: Hij is er weer, de echte meter vuurwerk! Dit pakket zit bomvol met 12 fonteinen met ieder zijn eigen effect, een batterij van fonteinen, een Romeinse kaars, en om knallend af te sluiten een Manadrin Cracker knalstreng.
Kartoninhoud: volgt
Richtprijs: ...

1851gr.jpg

O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl

tja sorry hoor daar kom ik weer hoor .
want ik vind labels lekker fris over komen .
maar het fernageletiefe is dat je denk een pakket met redelijk krachtig fonteinen te kopen .
maar uit eindelijk koop je gewoon de oude meuk .
het is natuurlijk wel zo dat het label een stukje reclame is, en soms moet dat ook met zijn tijd mee .
maar ik begrijp best dat sommige mensen onder ons het best jammer vinden .
want de oude labels dragen heel veel nostalgie met zich mee .
maar daar kan lang niet altijd rekening mee worden gehouden .

Snap ik helemaal Magnolia. Maar bij het zien van de foto dacht ik meer aan de Etos of het Kruidvat.
Tis net een drogisterij.:bye:

Advies lijkt €29,99 te zijn.
Net in de freakactie gekocht voor de helft. Als ik de filmpjes zo zie, niet heel bijzonder, maar vooral lekker tijdverdrijf.

Het kleinste fonteintje is zo klein dat mijn overburen deze als een van de weinige producten niet van de straat hadden gehaald. In de ochtend heb ik deze foto er van gemaakt.

IMG_0057.jpg

Eigenlijk is het gewoon een meterpakketje als ieder ander. Veel karton, weinig inhoud, moderne labels. Niets speciaals. De adviesprijs absoluut niet waard.

Het is prima tijdverdrijf, maar dan nog was deze in nog geen half uur op, dus echt veel vulling zit er ook niet in. Positief is dat het ratelbandje best wat power had.
Grote nadeel is dat je een dunne staaf in het pakket hebt, waarvan iedereen de aanname zou maken dat een romeinse kaars is (wat in principe niet meer zou kunnen maar dat terzijde), maar dat is dus een cracklingfontein. Nare verrassing.

Nu in Den Bosch bij Orthen en Vuurwerk Graafsewijk voor 10 euro te krijgen (nog goedkoper met kortingscode). Op Black Friday heb ik deze voor 7,50 besteld, echt een mooie prijs. Heb hier eerder wat losse fonteinen van gehad, was prima spul. Voor mij ook nog een aardig oldskool label eigenlijk.

Back
Bovenaan