Garden Party 1 [ass]

Eergisteren de box opgehaald bij Orthen, zat nog in kooi zitten er 2 dezelfde cakes in.

Cake C mist, 2x cake B in de doos, wel balen!
Makkelijk door lonten is er nu niet meer bij helaas.

Ik snap het even niet, wat heeft het missen van cake C te maken met het doorlonten. Kwestie van de cakes goed draaien en vervolgens aan elkaar knopen

Ik snap het even niet, wat heeft het missen van cake C te maken met het doorlonten. Kwestie van de cakes goed draaien en vervolgens aan elkaar knopen

Het kwam echt helemaal verkeerd uit, inmiddels heb ik het kunnen omzetten waardoor het toch gelukt is en een flink stuk karton ertussen om verkeerde vonkoverslag te voorkomen.

Het kwam echt helemaal verkeerd uit, inmiddels heb ik het kunnen omzetten waardoor het toch gelukt is en een flink stuk karton ertussen om verkeerde vonkoverslag te voorkomen.

Mooi om te horen dat het toch gelukt is. Welke volgorde heb je nu aangehouden? Heb de deksel van de doos gebruikt en die met aluminium folie omwikkeld. Vonkoverslag blijft altijd een risico bij dit soort bakken

Oke ik hou van spinners! En in Haulerwijk hadden ze deze box helaas niet meer dus ben sowieso blij dat ik deze box nog bij Kuiper Koekange kon kopen :D

Wat was het weer genieten van deze bak. Batch jaar maak ik mij in het vervolg ook niet meer druk om. Had batch 2018 en na een paar dagen drogen krijg je dit resultaat

Jep, 2018 batch was echt super. De spinners zijn weer terug en hij blijft maar gaan. Pangu is en blijft mijn merkje! :D

Onwijs genoten van de 2018 Batch.
Af en toe lekker rustig en nog voordat begint te vervelen komt de versnelling. Grote effecten en dikke burst. Ook ik ben Pangu fan.

Had deze als afsluiter. Niet de snelste rammer, maar wel volle bak genieten! Erg sierlijk met grote effecten. Deze wil ik volgend jaar weer hebben. Pangu staat hoog in mijn beste importeurs lijst.

Nee vond het ook zeker niet de beste box die ik had al had ik dat wel verwacht. Maar de 1e cake met spinners was trouwens wel heel erg mooi met die heldere kleuren boeketten :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan