Vuurwerk: baasjes delen massaal foto's van doodsbange huisdieren

De schuin-achterbuurman doet af en toe de hond in de achtertuin als er wat jochies een cat1 stooksessie hebben op het aangrenzende pleintje. Die man heeft het begrepen, klein beginnen en alvast laten wennen.

Mijn hond heeft nergens last van, mijn schoonmoeder haar hond is wel heel bang maar die is bang gemaakt denk. Het is net hoeveel aandacht je er aan geeft.

Mijn hond is ook als de dood maar het is maar een paar dagen per jaar hoor, effe wat vaker wandelen, een extra dekentje in de hal achter de deur en af en toe een extra stukje leverworst. Voor je het weet is het weer voorbij.

gezeik allemaal , ik kan weer 365 dagen in de hondenstront trappen en die stink katten uit me tuin jagen die de boel onder schijten en zeiken

Ik vind het heel triest voor de huisdieren en ik snap heel goed dat mensen gaan klagen. Als iedereen zich aan de gezette tijden zou houden dan zijn alle dieren binnen. Dus de schuld ligt hier toch echt bij de vuurwerk gebruiker.

Ik weet zeker dat er veel minder gezeur is als mensen niet de hele maand december een zeker de laatste dagen gaan knallen. Maar gewoon op. 31 december vanaf 18 uur.

En ja ik sterk ook natuurlijk wel wat af naar dat is gewoon wat cat 1.

Maar goed. Weer genoeg gezeurd. Hoewel ik hier wel achter sta:yes:

In ons land worden elk jaar zo’n 150.000 mensen door een hond gebeten. Gemiddeld is ruim dertig procent van deze bijtincidenten zo ernstig dat er een dokter of een ziekenhuis aan te pas moet komen. Kinderen zijn vaker het slachtoffer van bijtincidenten dan volwassenen.

Dat betekend dus 45.000 zwaargewonden per jaar, waarvan het grootste gedeelte kinderen... Zullen we daar ook foto's van gaan plaatsen en roepen dat honden verboden moeten worden? Zijn ook genoeg mensen dus dus de rest van hun leven een trauma hebben voor honden, die dikwijls zonder lijn uitgelaten worden en speeltuintjes waar kinderen spelen onder schijten, groot deel van de hondenbezitters zijn aso figuren die het niet eens opruimen.

En je kunt een hond trouwens prima opvoeden om niet bang te zijn voor vuurwerk. Angst is aangeleerd. De meeste mensen hebben zelf hun hond verpest door hem te leren om er bang voor te zijn.

Die mensen moeten niet zo fucking lopen janken op twitter :bye:

Ik heb een hond en 3 katten. Katten zitten binnen met licht en muziek aan en hebben hierdoor nergens last van. Hond is bij mijn schoonouders en slaapt er gewoon doorheen.

Als je zelf je als een paniekvogel gedraagt raken je dieren eerder gestrest van jou dan van wat er buiten gebeurt. Zielig geluk vanuit de bekende slachtofferhoek....

Eén van m'n 2 poezen kan geluid niet goed lokaliseren dus wordt m.n. van al het gefluit om 00u (waar ik juist zo van houd) op den duur zo zat te kijken waar het weg komt dat ze onder de bank zit als ik weer binnenkom haha. De andere poes kruipt traditiegetrouw om 00u door de herrie achter het gasfornuis. De kater ligt gewoon te maffen op de bank whaha. Ik ga gewoon meteen na de finale weer naar binnen om ze gerust te stellen, komen ze ook gewoon meteen weer tevoorschijn. Niks aan 't handje. Even bang zijn is niet erg.

Zoveel beesten en elk dier reageert er weer anders op. Niet elk dier is er bang van.

Vorig jaar heb ik O&N bij een vriend gevierd die 2 poezen heeft. Eentje lag lekker in haar mand en de ander heeft de hele avond in de vensterbank gezeten. Moet ergens nog een filmpje hebben dat ze met haar koppie alle lichtkogels van een romeinse kaars volgt :)

Dat betekend dus 45.000 zwaargewonden per jaar, waarvan het grootste gedeelte kinderen... Zullen we daar ook foto's van gaan plaatsen en roepen dat honden verboden moeten worden? Zijn ook genoeg mensen dus dus de rest van hun leven een trauma hebben voor honden, die dikwijls zonder lijn uitgelaten worden en speeltuintjes waar kinderen spelen onder schijten, groot deel van de hondenbezitters zijn aso figuren die het niet eens opruimen.

En je kunt een hond trouwens prima opvoeden om niet bang te zijn voor vuurwerk. Angst is aangeleerd. De meeste mensen hebben zelf hun hond verpest door hem te leren om er bang voor te zijn.

Die mensen moeten niet zo fucking lopen janken op twitter :bye:

Hier ben ik het helemaal met eens .

En als je er iets van zegt dat ze de stront op moeten ruimen krijg je een grote bek van sommige

Back
Bovenaan