EOD maakt honderden kilo's vuurwerk in woning onschadelijk

Pff heftig Cougar.. de nachtmerrie voor elke vuurwerkfreak! Als je mij een pb dtuurt met je reknmr maak ik graag een bijdrage over in het kader van alle beetjes verzachten misschien een klein beetje de wonden..

Pijnlijk kerel ik hoop dat je je niet uit het veld laat slaan na dit voorval
en van je hobby kan blijven genieten in de toekomst.

25 kg stamt nog uit de tijd dat er alleen 500 gram cakes verkocht werden.
Die 25 kg moet aangepast worden naar maximaal 25 kg kruit.
Zo niet dan had de overheid compound/doorlont blokken moeten verbieden.

Sterkte Cougar.

Wat onwijs rottig voor je cougar, ik hoopte dat ik er naast zat, maar helaas. Sterkte de komende tijd, en hopelijk ziet de nabije toekomst er alsnog positief uit.

mm waar woon je. Misschien kunnen we met wat leden of winkeliers en mods kijken. Of we een gebaar kunnen maken voor je. Dit is zo rot. De Nacht merrie van iedereen hier zowat. :(

Erg klote zeg, een aardige hoeveelheid legaal vuurwerk weg. De regels kloppen gewoon niet meer, met 25 kilo brutto sta je na 2 minuten weer binnen....

Maar als ik eens zie hoeveel foto's hier op het forum en op Facebook voorbij komen van grote collecties, mensen denk even na vroeger kon je dat makkelijk doen en was er weinig aan de hand maar je maakt het de politie tegenwoordig wel heel makkelijk.

Veel sterkte met de afhandeling van alles en ondanks dit gezeik hoop ik dat je nog een beetje kan genieten morgen.

Zeer klote zeg. Denk je nog netjes te zijn met legaal spul en dan overkomt je dit.. Sterkte!

Heel mooi gebaar dat iedereen geld over wil maken maar een betere database voor de politie is er niet.. Just saying.

Heey Cougar, de beste wensen kerel!

Hoe is je oud en nieuw geweest? Ben er erg benieuwd naar! Ik hoop dat je je nog een beetje hebt kunnen vermaken ondanks dat gezeik. Je bent volgend jaar ook bij mij uitgenodigd als je gewoon leuk en gezellig wilt genieten van goed consumenten vuurwerk!

Heey Cougar, de beste wensen kerel!

Hoe is je oud en nieuw geweest? Ben er erg benieuwd naar! Ik hoop dat je je nog een beetje hebt kunnen vermaken ondanks dat gezeik. Je bent volgend jaar ook bij mij uitgenodigd als je gewoon leuk en gezellig wilt genieten van goed consumenten vuurwerk!

Bedankt voor je steun en uitnodiging. Ik heb alsnog een geweldig oud en nieuw beleeft. Zal hier binnenkort verslag van doen. Nu wil ik even bijkomen van alle gebeurtenissen.

Back
Bovenaan