Collectiefoto's 2018 - 2019

Waar heb je de city lights fontijnen vandaan? Lijken me leuk.

Deze komen van wolff.
4x 50 gram en 4x 75 gram. Net 2 geprobeerd, die van 50 gram viel wat tegen maar die van 75 vond ik goed te doen. Ca. 1,5-2 meter hoog en adviesprijs bijna 30 euro. Voor 20 euro erg leuk

Ik weet het is achterhaald , maar misschien is het handiger gezien de actie bij COUGAR om dit topic te verwijderen i.v.m. collectie's die op foto's enz te zien zijn om erger te voorkomen . Klopt ik heb hier zelf ook aan meegedaan maar het zou wel heel jammer zijn als er bij meer forumleden dit kan gebeuren.

Dat wij forumleden te veel in ons wereldje zitten tijdens de laatste 3 dagen en soms impulsieve acties kunnen hebben, geef ik alleen maar aan dat je soms beter je mond kunt houden en of je foto's van collecties alleen met jezelf te delen of via (PM) .

Het is uiteindelijk je eigen verantwoording en we leven in 2018. Iedereen hier met een beetje gezond verstand weet dat je zelf het risico neemt als je een collectie foto plaatst. En niemand dwingt je ook om dit te doen voor 1 januari natuurlijk!

Met alle respect voor Cougar he, die hier even niks mee te maken heeft geloof ik.

Ik weet het is achterhaald , maar misschien is het handiger gezien de actie bij COUGAR om dit topic te verwijderen i.v.m. collectie's die op foto's enz te zien zijn om erger te voorkomen . Klopt ik heb hier zelf ook aan meegedaan maar het zou wel heel jammer zijn als er bij meer forumleden dit kan gebeuren.

Welke actie, wat heb ik gemist?

Cougar is niet naar aanleiding van het forum gepakt maar aangehouden toen hij 150 kilo vw in de auto had liggen tijdens een controle...

Nu weer on topic?

Denk dat het gemiddelde lid hier zelf wel de afweging kan maken of het wel/niet slim is hier foto's te plaatsen.

Naar aanleiding van dit forum? Hoe weet je dat. Volgens mij gewoon controle, toen zagen ze veel vuurwerk in zijn auto en zijn ze ook thuis gaan kijken. STaat nergens dat het iets met dit forum te maken heeft.

GEwoon meerdere collectie foto's maken met overal een andere achtergrond. Max 25 kg per foto en niets aan de hand.

Maar dan nog, alsof men niets beters te doen heeft dan op een forum kijken wie er foto's plaats van (officieel) te veel vuurwerk en dan alle moeite doen om voor morgen nog snel een locatie van de desbetreffende persoon te achterhalen..

Nee, het grootste gevaar loop je niet door het delen van foto's op deze fora.
Via bv facebook is al risicovoller. maar grootste pech heb je als je buren je met veel dozen zien lopen en of je staande wordt gehouden tijdens een algemene controle.

Dat wij forumleden te veel in ons wereldje zitten tijdens de laatste 3 dagen en soms impulsieve acties kunnen hebben, geef ik alleen maar aan dat je soms beter je mond kunt houden en of je foto's van collecties alleen met jezelf te delen of via (PM) .

Ik verwacht dat foto’s delen hier niet zozeer de reden van verdenking is geweest hoor, dan hadden veel meer leden bezoek gehad. Je moet dit soort dingen vooral zoeken bij zure buren. Cougar heeft enkel een lijstje geplaatst in het (wens)lijst topic, zijn laatste update een dikke maand geleden. Daar komt de arm der wet echt niet voor langs hoor. Daarvoor is er geen doorslaggevend bewijs, en men heeft de capaciteit niet eens om onderzoek via IP-adres te doen. Met andere woorden, pas op voor de kliklijn. Een reden te meer om midden in de nacht je zuurverdiende vuurwerk uit te laden. Hoe sneu dat ook is.. je begeeft je in grijs gebied met kilo’s te veel, maar je moet je haast gedragen als slinkse crimineel..

Wat een prachtige foto´s komen hier weer voorbij zeg, bedankt voor het delen allemaal.

Back
Bovenaan