Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dat een goede afsluiter?
ik schiet diie altijd in de vooravond.. maar het is wel een prachtige cake.

ik probeer altijd met een rammer af te sluiten.

Vorig jaar de Rubro 4 seasons, dit jaar had ik eigenlijk de Transbomber staan..

maar zie hier, dat veel personen met een juist "rustige" cake afsluiten.

Het is geen rammer maar goed, dan zal het ongeveer ook wel half 2 á 2 uur zijn dus alles wat dan nog de lucht in gaat valt op. Met die fluiters tussendoor zal het wel lekker opvallen.

Het is geen rammer maar goed, dan zal het ongeveer ook wel half 2 á 2 uur zijn dus alles wat dan nog de lucht in gaat valt op. Met die fluiters tussendoor zal het wel lekker opvallen.

Wel een goed idee. Die fluiter is echt fel..

Ik heb nog niet eens een idee wat ik om 0000 doe

Zit te denken aan:
- Raging Courage
- 2*Night Screamers V shape
- Stormchasers
- crackling cry
- crackling wave samen met Titanium thunder
- 40 tot 80 Extreme Shocking all at once

4 x Concerto Rosso gevolgd door 2 x Aftershock Damage Inc.
En daarna nog lekker wat fonteinen en afhankelijk van het weer eventueel nog wat pijlen.

Ik zit te denken aan een finaleblok wat bestaat uit twee cakeboxen. Eerst de visions of ecstacy (spectacle show-120) van evolution (2015), met daar achter doorgelont de cruel traction van wolff.
Maar dan moet het weer wel meewerken, anders gaat zoals ieder jaar de cruel traction als finale de lucht in. Die gaat altijd goed, zelfs met windkracht 6 en bij mistbanken weet ik uit ervaring.
Vorig jaar was er te veel wind en het jaar daarvoor was het te mistig voor mijn visions of ecstacy 2015 versie. Dan vind ik het zonde om deze box af te steken, ik hoop dat ik hem dit jaar kan stoken. Maar één ding weet ik zeker, hij is super droog.
En mocht het dan toch weer slecht weer zijn, dan bewaar ik hem gewoon nog een jaartje...

Laat je aub niet verassen / teleurstellen door de matige 2017 batch van de CT...

Het finale project

Aantal losse cakes
Surex mixed display show 300sh
2x Transbomber
2x The ultimate
3x Wicked whistle
2x The ultimate
Game over 95sh
4x Crackling Cry 2.0
Next level 212sh
6x Crazy whistler comets
Thunderring night 200sh
Sensations
Thunderstorm
3x Kappa 2x Zeta

Wordt wat dit jaar:p

Ik sluit in ieder geval af met 2 karton Heavy Legend 16 at once:)

Inmiddels wat meer duidelijkheid.
Een lijstje op volgorde van afsteken:

- 1 x Mine Shell Mayhem
- 1 x Primal Instinct
- 2 x Transbomber Cake A
- 2 x Transbomber Cake B
- 2 x Transbomber Cake C
- 2 x Transbomber Cake D - Finale

Na de finale van de transbomber cake denkt iedereen dat het afgelopen is maar dan:

- 30 x Tripping Skyflyer

En als de Tripping Skyflyers dan op de helft zitten druk ik de laatste knop in:

- 48 x Heavy Legend 16

Daar mee eindig ik mijn oud en nieuw:)

Ik heb tot nu toe als finale 12x de crisscross crackhead , en 15x der hammer. (all at once)
Tevens als voorlaatste post 3x orginals finest.

Ik zie het meestal wel... heb diverse projectjes en een mooie show in gedachten, verder gewoon fire at will. En hangt ook van het weer af voor mij, al heb ik het vermoeden van mist dan gaan de pijlen er voor 00.00 al aan, meestel slijt ik het restant pijlen op het laatst. Maar zoals gezegd, nog geen specifieke volgorde voor de losse producten

Laat je aub niet verassen / teleurstellen door de matige 2017 batch van de CT...

Bedankt voor je reactie ghoost, ik ga deze boxen nu los afsteken en de visions of ecstasy gaat als laatste de lucht in als finale. Scheelt me weer doorlonten en kan ik nog een keer een doos op straat zetten.
We gaan even bekijken hoe de cruel traction van 2017 presteert, wie weet volgend jaar een andere doorlontbak. We gaan het zien.

Ik sluit af met 4xsirens gevolgd door 4xsirens+12x heavy legend 16 shots met vlak daar achteraan 6x big 19. Hopen op een mooi spektakel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan