Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Zo, nou even m'n kop bij een film zien te houden en dan hopen dat ik komende nacht/ochtend een beetje bijslaap :)

Weer een prachtig dagje achter de rug. Met 15 man de winkels in Duitsland geplunderd, met 5 volgepropte kofferbakken als resultaat. :thumbup:

Vandaag vuurwerk bij haokan opgehaald, kijken hoe de nacht gaat lukken, maar nu het binnen is zal allemaal wat rustiger zijn dan gisteren.

Hier ook alles binnen. Nu lekkah darten aan het kijken met Van Gerwen. Morgen nog 5 boxjes doorlussen en dan ben ik er klaar voor.

Nou genieten maar kijk uit met dit soort media .jacht op legaal ligt ook open tis mischien minder gezellig volgens mij is het beter om vwc pas in januari te gebruiken.

Jahoor, fijn avondje weer! Lekker darten kijken, nacho's uit de oven erbij... Kunnen we morgen niet overslaan?

Jahoor, fijn avondje weer! Lekker darten kijken, nacho's uit de oven erbij... Kunnen we morgen niet overslaan?

Alsjeblieft niet zeg, een dag minder voorpret! En nog zoveel voor te bereiden.

Oeps, ik ben aan het nachtbraken, dat wat niet de planning...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan