Vuurwerk Almere-Haven De Steiger 29 1351 AB Almere

Was weer gezellig en perfect geleverd. Dennis heeft z'n zaakjes goed voor elkaar en dat tegen belachelijk lage prijzen. Helaas wel vergeten 1 tas mee te nemen. Gelukkig alleen een family xxl en 1 howling devil, dat overleef ik wel. Meteen een goede reden om volgend jaar weer bij Dennis te shoppen.

Bij mij liepen ze mee naar de auto, anders was mij gegarandeerd hetzelfde overkomen.
Stuur Dennis anders even een privebericht, misschien hebben ze hem "gevonden" en achter neergelegd. Je weet nooit.

Was weer gezellig en perfect geleverd. Dennis heeft z'n zaakjes goed voor elkaar en dat tegen belachelijk lage prijzen. Helaas wel vergeten 1 tas mee te nemen. Gelukkig alleen een family xxl en 1 howling devil, dat overleef ik wel. Meteen een goede reden om volgend jaar weer bij Dennis te shoppen.

Hoi ik heb je mail ontvangen zojuist en morgen ochtend pak ik het even op als ik een gaatje heb gevonden.
Ik laat het je even weten en we lossen het even netjes op naar je.

Wordt vervolgd en opgelost.

( er zijn 2 orders blijven liggen vandaag dus best kans dat die in de bunker ligt )

Dennis

Volgens mij is mijn post verwijderd....?

Had aangegeven dat ik top geholpen ben. Maar tip: kijk even of je het juiste jaartal meekrijgt.

Ik had 3x een 2017 box besteld. En ik kreeg 2x 2017 en 1x 2018 (GP1).

Dennis kijkt wel of hij nog een 2017 tegenkomt en dan kan ik hem omruilen.

Verder allemaal prima!

Dennis no worries, voor mij absoluut geen haast dus als het er in de drukte niet van komt zien we later wel een keer als voor jullie de topdrukte weer is geweest...

Volgens mij is mijn post verwijderd....?

Had aangegeven dat ik top geholpen ben. Maar tip: kijk even of je het juiste jaartal meekrijgt.

Ik had 3x een 2017 box besteld. En ik kreeg 2x 2017 en 1x 2018 (GP1).

Dennis kijkt wel of hij nog een 2017 tegenkomt en dan kan ik hem omruilen.

Verder allemaal prima!

Helaas heb ik zojuist nog door de bunker heen gekeken voor je en alles nog eens even goed bekeken maar er is gewoon iets fout gegaan met het uitleveren vanuit de orders.
Er is per ongeluk niet goed opgelet helaas door alle drukte en leveringen.
Er is vandaag echt super hard gewerkt door iedereen achter in de bunkers en ik kan hier gewoon helaas niets aan doen.
Tevens als er leveringen wat later komen dan gepland dan loopt het helemaal vast.

Excuses vanuit onze kant maar ik had het ook heel graag anders gehad.

Dennis

Dennis wanneer kom je online met F2?? Na afgelopen jaarwisseling zin om weer te bestellen

Hoi

We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk weer mogelijk te maken ( Hou de shop in de gaten :D ) dat is de tip de ik nu even kan geven.

Verder ben ik ook bezig met CAT1 artikelen aankopen ook hier komt binnen kort een nieuwe aanvulling van op de shop dus achter de schermen werken we hard aan alles.

Ik hoor dit jaar eigenlijk niks van deze winkel? Ook geen actie?

Weet iemand wat er is?

Waren als bijna 1 van de eerste open dit jaar. Hoop leuke outlet items kwamen er voorbij. Ook waren ze actief in de chat op het forum dus ze zijn zeker van de partij dit jaar :).

Waren als bijna 1 van de eerste open dit jaar. Hoop leuke outlet items kwamen er voorbij. Ook waren ze actief in de chat op het forum dus ze zijn zeker van de partij dit jaar :).

Helemaal gemist thnx, ik kon geen actie topic vinden vandaar :)

Ik hoor dit jaar eigenlijk niks van deze winkel? Ook geen actie?

Weet iemand wat er is?

Beste Cornel

Er is niets aan de hand alleen we hebben even besloten om dit jaar niet actief te zijn met een topic wel was onze shop gewoon open en geregeld was er aanvulling in de shop.

Dus niets aan de hand maar een bewuste keuzen dit jaar.

Beste freaks

Op dit moment zijn we hard bezig met de showroom.Zo als de meeste freaks die elke jaar komen kunnen zien wordt deze aangepast en opgeknapt.

Hierbij wat foto's

FunPic_20231117_210438727.jpg

Bijlagen

• IMG-20231030-WA0014.jpg
    IMG-20231030-WA0014.jpg
    172,6 KB · Weergaven: 1
  • IMG-20231104-WA0004.jpg
    IMG-20231104-WA0004.jpg
    145,6 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Vorig jaar bij jullie 2 jaar uitgestelde bestellingen opgehaald. Via mail etc super communicatie. Bij afhalen een hele vreemde en onwerkelijke situatie meegemaakt met enerzijds veel ontbrekende artikelen en ter plaatse teleurgestelde en boze klanten. Ben geen mietje maar het voelde alsof er elk moment een vechtpartij uit kon breken. Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Onredelijke lui aan de balie en opgefokte klanten bij de balie. Was eens maar nooit meer. Leuk aanbod maar of je het uitgeleverd krijgt is vraag 2.

Beste Bdqommando

Ik lees zojuist je bericht en wil graag even onderzoeken wat hier is gebeurd kan je mij een ordernummer geven zodat ik deze terug kan vinden in mij Portaal deze vind je in jou portaal.

Of zou je mij een pm willen sturen met je naam en achternaam zodat ik even de order kan opzoeken van vorig jaar via een nicknaam kan ik natuurlijk niets terug vinden.

Ik wil graag hier een juiste reactie opgeven aangezien we ook nu bezig zijn in Almere kan ik het meteen even overleggen.

Graag hoor ik even van je en kom ik daarna terug op je reactie.

Vorig jaar bij jullie 2 jaar uitgestelde bestellingen opgehaald. Via mail etc super communicatie. Bij afhalen een hele vreemde en onwerkelijke situatie meegemaakt met enerzijds veel ontbrekende artikelen en ter plaatse teleurgestelde en boze klanten. Ben geen mietje maar het voelde alsof er elk moment een vechtpartij uit kon breken. Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Onredelijke lui aan de balie en opgefokte klanten bij de balie. Was eens maar nooit meer. Leuk aanbod maar of je het uitgeleverd krijgt is vraag 2.

Toch wel heel apart ik kom er al jaren en heb werkelijk waar nog nooit gezeik gehad bij Almere Haven. Maar goed ik was ee niet bij dus kan ook niet beoordelen hoe alles is gelopen, maar als de communicatie via mail en pb zo goed verloopt snap ik niet dat je de winkel niet persoonlijk hebt benaderd om tot een oplossing te komen.

Vind dit niet de meest nette manier

Dit zat jou wel erg dwars zeker, mede om het feit dat je er nu pas mee komt?

Inderdaad raar verhaal dit. Ik kom hier ook al meerdere jaren. Altijd top geholpen, nog nooit iets wat er niet was. Wel een keer zelf iets laten staan bij afhalen. Maar ook dat is gewoon top afgehandeld.

Ik merkte vorig jaar dat Dennis en zijn team aardig op hun tandvlees liepen, door oorzaken buiten hun macht om. Dit, en de ontiegelijke drukte afgelopen jaar kunnen er wel voor zorgen dat ze er even doorheen zitten. Maar het is aan jou om dat persoonlijk aan te trekken, zo voelde ik dat totaal niet. Daarnaast vind ik Dennis echt een van de betere wat communicatie betreft. Je krijgt altijd netjes en volledig antwoord, en dat vergroot voor mij de voorpret enorm.

Back
Bovenaan