Vuurwerk Almere-Haven De Steiger 29 1351 AB Almere

Dennis bedankt voor het oppakken van mijn vraag op het forum. Nog geen half uur later had je weer een nieuwe klant! Gezien de RAMBAM 2.0 lastig verkrijgbaar is in Nederland en ik dit product moest hebben wijk ik graag uit naar Almere. Soms moet je net wat meer overhebben voor een mooi product en als je gelijk zo goed word geholpen dan kunnen we daar alleen maar blij van worden als liefhebber.

Diepe buiging voor Dennis!! Happy Hardcore was er niet en daar werd een goede vervanger voor gevonden, waar ieder jaloers op is. Superleuk om te merken dat hij hard voor de zaak heeft en veel er over verteld. Volgend jaar zeker terug, aanrader!

Absoluut. Helemaal mee eens. Mooie winkel, leuk assortiment, super personeel. Dennis zelf ook nog even gesproken in de winkel. Wanneer er weer een actie komt ben ik er hopelijk weer over een klein jaartje!

Hmm Dit jaar wat minder, veel uitverkocht, niet geleverd... Zonde man!
Ik had een platiunum box besteld, die was er niet. Toen 5 losse kleine cakes meegekregen. Jammer, maar volgens mij konden ze er niets aan doen.
Verder de rest wel geleverd en dat tegen zeer scherpe scherpen prijzen

Dennis,

Ik zou je nog even complimenteren met de service en je winkel,

Mooie winkel mooie collectie en dicht in de buurt.
Bedankt voor de service en tot volgend jaar.

Hmm Dit jaar wat minder, veel uitverkocht, niet geleverd... Zonde man!
Ik had een platiunum box besteld, die was er niet. Toen 5 losse kleine cakes meegekregen. Jammer, maar volgens mij konden ze er niets aan doen.
Verder de rest wel geleverd en dat tegen zeer scherpe scherpen prijzen

Goede avond

Ik zou graag met je in contact komen hierover want naar mij weten heb ik alleen 2x afkeur gehad Evolution en de rest is geleverd.

Ik kan me dit niet meer herinderen namelijk aangezien ik zelf deze zaken oplos voor de klanten.

zou je een pm kunnen sturen zodat ik dit kan nakijken in het systeem met je bestel naam.

Dennis

Laatst bewerkt:
Goede avond

Ik zou graag met je in contact komen hierover want naar mij weten heb ik alleen 2x afkeur gehad Evolution en de rest is geleverd.

Ik kan me dit niet meer herinderen namelijk aangezien ik zelf deze zaken oplos voor de klanten.

zou je een pm kunnen sturen zodat ik dit kan nakijken in het systeem met je bestel naam.

Dennis

Beter laat dan nooit, maar ik heb je een pm gestuurd

@Dennis:

Dat zijn lekkere foto's daar uit Griekenland! Zie het nu pas haha, maar ik zie er toch aardig wat bekende en leuke producten tussen staan van met name Jorge! :)

Dinsdag avond zijn wij natuurlijk ook aanwezig op de demo van Evolution.

Hierbij al vast de artikelen die geschoten zullen worden.

Er zitten 2 foutjes in deze worden nog aangepast.
( Prijs van 3X Heaven en de Serinity ).

FB_IMG_1536497806786.jpg

FB_IMG_1536497813556.jpg

FB_IMG_1536497828675.jpg

FB_IMG_1536497835546.jpg

FB_IMG_1536497841337.jpg

Hele dikke schietlijst, echt jammer dat het een besloten demo is. Maar dit is wel de demo waar ik naar uit kijk. Na deze demo kan ik mijn lijst voor dit jaar compleet maken

Dennis, dank voor de wereldservice van dan begin januari tot de laatste dag. Wereldse prijzen, meedenkend en niet te beroerd om toch even een babbeltje te houden.

Het was rustig vanmorgen om half 8, maar zeker niet sfeerloos. Dank voor alles tot nu toe en tot volgend jaar! :)

(alleen "jammer" dat de Platinum Box de nieuwe versie met minder kruit is, maar dat is geen wereldramp)

Super geholpen!!! Alles tip top geregeld, een verkoop medewerker kwam mij nog achterna omdat ik een tasje vergeten was:angel:

Prettig uiteinde en tot volgend jaar!!!

Was weer gezellig en perfect geleverd. Dennis heeft z'n zaakjes goed voor elkaar en dat tegen belachelijk lage prijzen. Helaas wel vergeten 1 tas mee te nemen. Gelukkig alleen een family xxl en 1 howling devil, dat overleef ik wel. Meteen een goede reden om volgend jaar weer bij Dennis te shoppen.

Back
Bovenaan