Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
laatste dag vanaf 5 uur hier 50% acties.
dit jaar ben ik vrij dus zal er zeer zekers gebruik van maken!!!

Ik roep altijd tegen mezelf, ik neem max 100 euro mee en daar laat ik het bij, vorig jaar 2 van de 5 winkels, alleen al over dit bedrag per winkel gegaan.. ik kan dit niet.

Nog nooit gedaan, en zal het denk ik ook nooit doen. op de laatste verkoopdag meestal de 31 ben ik druk met andere dingen. carbidschieten, voorbereiden voor savonds, laatste boodschappen halen.

Neem zelfs nooit wat op de dagen dat ik ophaal mee. als het goed is heb ik alles besteld wat ik wil/kan bestellen.

Daarom ga ik ook (bijna) nooit op de laatste verkoopdag. Dan ben ik net een kind in een snoepwinkel. :D

Meestal even paar uurtjes naar onze oosterburen, en daar wat random dingetjes meenemen en de sfeer proeven. Dat hoort er voor ons toch al jaren bij...

Bedrag ligt rond de 100 euro pp

Standaard alleen al voor het gevoel langs een paar zaken gaan , enja...daar koop ik ook weer het nodige.
Zal ook weer in duitsland halen , MOET elk jaar ! Maar niet absurd veel , zo'n 150 euro is wel genoeg daar.

Ik heb altijd een flink budget. Daar wil ik nooit over gaan wat wel altijd gebeurt. Maar dan koop ik niks meer bij zeg ik dan, totdat het zover is en ik dan zeg, ach die ene keer in het jaar :wink:.

Zou het wel willen maar het is altijd zo druk dat ik uiteindelijk blij ben om weer met m'n volledige bestelling huiswaarts te kunnen gaan. Afgelopen jaren wel last minute vuurwerkbrillen, aansteek lonten enzo geregeld op de laatste dag.

Edit: oliebollen!

Laatst bewerkt:
aangezien dit jaar oudjaarsdag op maandag is ben ik samen met mn stook maatje vanaf 10 uur bezig met carbid schieten tot uur of half 5.
word dus 2 dagen ervoor rondkijken wat ik nog wil hebben.

Net via Marktplaats nog €65 verdiend... :devil: Denk aan een I Am Fan en White Red Rebel :D en ik moet nog Bomba Rockets...oeps alweer over budget haha :D

Misschien neem ik nog wat cat.1 mee bij de lokale vuurwerkwinkel, moet 2019 ook een beetje zien door te komen tenslotte. :p

Ik heb dit jaar niets gekocht, maar ik acht de kans aanwezig dat ik nog wel een kleinigheidje ga halen een deze dagen. Kriebelt toch wel wat, een jaar wachten is misschien toch wat te lang

Meestal de 31ste wil nog wel eens wat kopen heb het gevoel van heb ik wel genoeg...:rolleyes: en dan als nog loop je met 2 tassen naar buiten... :p

Zal dit jaar denk ook wel zijn zo voor gevoel heb ik:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan