Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin met de Evo Titanium Thunder ( begint met reservelont ) tegelijk met de Evo Crackling Purple en daarna de Happy Thunder Q .

Toch wat veranderd, begin met het volgende :

1x Heavy Legend 16
1x Valk Power cake
1x Evo Crackling Purple
1x McWhistle
1x Evo Titanium Thunder
1x Pounding Napalm
1x Happy Thunder Q
En daarna een Rubro Transbomber :thumbsup:

Ze staan al klaar... dacht eerst om een project met minder te doen maar gezien de 2 karton van 24 stuks kan ik zoiets er best uit rammen. Had eerst ook een thunderking project met +-500stuks in gedachten maar dit leek me toch een mooie opening.

Zal t mn maat vragen haha mijn samsung s6 met gebarsten camera glaasje wil niet zo best meer laatste maanden en ben zelf meer van het genieten dan filmen maar wie weet veranderd dat gezien t steeds gekker word hier

Traditiegetrouw ben ik van plan te beginnen met de Salute cake 2 Loud and clear van Vulcan. Dan weet iedereen direct dat honden de volgende acht uren beter binnen kunnen blijven, wel zo duidelijk:D

Knal fluit of gewoon een dikke siercake...

Ben er nog niet over uit.

Heb ook paar pijlen pakketten. Misshien dat ik van het weekend nog een pijlen rek knutsel

1x Feuerblitz, want ik heb gebruik gemaakt van de kartonactie van Zena, dus heb er toch 4.
Daarna gewoon veel singleshots (sick6 en 1" single shot) en wat losse cakes van < 200gram zoals: Sudden impact, epic light, Silverbox, ruffneck, Jukebox.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan