Old School Rockets

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1344
Artikelnaam: Old School Rockets
Bruto Gewicht: 7.500
Netto Kruitgewicht: 6.500
Aantal Schoten:
Effectomschrijving:
Kartoneenheid: 48/1
Richtprijs: €3,99
O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1344_OldSchool.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar vergis je je denk ik in, ze zien er op de foto wat mij betreft kleiner uit en de prijs zou dan ook wel erg laag zijn.

Bij nader inzien, ik denk dat je toch wel eens gelijk kon hebben. De kartoninhoud is hetzelfde als van de Asian Thunder Rockets en het plaatje komt ook vrijwel overeen, echter een ander labeltje en 1 van de pijlen zit aan de zijkant in plaats van er achter.
Maar als je het plaatje vergelijkt staan de pijlen verder in precies dezelfde positie. Dus of ze hebben dezelfde foto gebruikt als basis voor een ander product, of het zijn inderdaad de Asian Thunder Rockets in een nieuw jasje, voor een hele mooie prijs!

Bij nader inzien, ik denk dat je toch wel eens gelijk kon hebben. De kartoninhoud is hetzelfde als van de Asian Thunder Rockets en het plaatje komt ook vrijwel overeen, echter een ander labeltje en 1 van de pijlen zit aan de zijkant in plaats van er achter.
Maar als je het plaatje vergelijkt staan de pijlen verder in precies dezelfde positie. Dus of ze hebben dezelfde foto gebruikt als basis voor een ander product, of het zijn inderdaad de Asian Thunder Rockets in een nieuw jasje, voor een hele mooie prijs!

Ik denk dat je naar de plaatjes niet te veel moet kijken. Maar als dit exact dezelfde zijn als de Asian Thunder Rockets haal ik er zeker een paar pakken van. Als ze die kruitgewichten nou even kloppend invullen weten we al meer.

Beschrijving is ook niet al te duidelijk, oude toppertjes van vroeger? Ze zouden dus ook een soort van 'The bag' pijlen kunnen zijn, echter kunnen ze inderdaad ook de goede asian thunder rockets kunnen zijn. Ik haal wel één pakje om uit te proberen, kan altijd meer halen :)

De een heeft 5 stuks per verpakking, de ander 6. Artikelnummers zijn niet vergelijkbaar en de prijs is anders. Gewoon een sier pruttelpijlensetje voor het kleine budget.

Back
Bovenaan