Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goeie dreunen
Is dit echt een aanrader? Of een standaard knalcake?
Is dit echt een aanrader? Of een standaard knalcake?
In mijn zoektocht naar een knalcake a la Dumbum 16 shots kwam ik deze tegen voor een tientje, helaas waren er nog maar 2 beschikbaar! Voor iets minder geld 20 meer shots, goeie deal wel. Eigenlijk wilde ik er 4, maar je kan niet alles hebben.
Is dat gewoon?Dat is geen geld, dan had ik ook niet getwijfeld! Hier is ie gewoon €17,-
Is dat gewoon?Dan zit de CR dealer hier met €24 wel weer erg hoog (en heeft hem als *nieuw* staan)
Is dat gewoon?Dan zit de CR dealer hier met €24 wel weer erg hoog (en heeft hem als *nieuw* staan)
Hanteren ze andere prijzen overal? Ik heb eigenlijk nog nooit China Red gekocht of er echt opzoek naar geweest tot ik vorig jaar de V Master zag op een demo met zulke uitwerkingen voor dat geld. Sinds dien zit dit merk in m'n achterhoofd. Het loont dus om even naar andere dealers te kijken?
Hanteren ze andere prijzen overal? Ik heb eigenlijk nog nooit China Red gekocht of er echt opzoek naar geweest tot ik vorig jaar de V Master zag op een demo met zulke uitwerkingen voor dat geld. Sinds dien zit dit merk in m'n achterhoofd. Het loont dus om even naar andere dealers te kijken?
Hoho, zo werkt dat niet. Je krijgt 12 euro vuurwerk voor een tientje. Dat is dus 16,67 procent korting. Dus die Las Fallas kostte jou 8,33Dank voor het advies heren, heb er een paar. 10tje omgerekend 8 euro (met 20% gratis zelf selecteren vn vuurwerk). Staat nu op 17 euro dus net optijd![]()