Las Fallas

Poepoe, wat een mooie knalcake is dit! knalt zoiezo harder dan salute 16 is mijn ervaring. Mooie mine en mooi titanium boeketje met flinke dreun, lekker tempo. Volgend jaar weer hoor, in meervoud :handsup:

Zag hem bij buren ook voorbij komen, maar inderdaad een erg goede knalcake. Salute's waren goed hard en de mines waren een erg leuke toevoeging.

In mijn zoektocht naar een knalcake a la Dumbum 16 shots kwam ik deze tegen voor een tientje, helaas waren er nog maar 2 beschikbaar! Voor iets minder geld 20 meer shots, goeie deal wel. Eigenlijk wilde ik er 4, maar je kan niet alles hebben.

In mijn zoektocht naar een knalcake a la Dumbum 16 shots kwam ik deze tegen voor een tientje, helaas waren er nog maar 2 beschikbaar! Voor iets minder geld 20 meer shots, goeie deal wel. Eigenlijk wilde ik er 4, maar je kan niet alles hebben.

Dat is geen geld, dan had ik ook niet getwijfeld! Hier is ie gewoon €17,- en hoogstwaarschijnlijk wel met kartonkorting te regelen. Ik zit alleen te twijfelen tussen deze en de Dum Bum 16, daar weet ik van dat het echt de top is qua knal. Alleen dan wel weer wat duurder.

Is dat gewoon? :shocked: Dan zit de CR dealer hier met €24 wel weer erg hoog (en heeft hem als *nieuw* staan)

Amersfoort heeft er nog genoeg op voorraad zo te zien, ook voor 10tje, Ik heb ze bij apeldoorn vandaan, 17euro daar, kwam er te laat achter dat ze bij andere vestigingen voor 10tje waren :bonk:

Is dat gewoon? :shocked: Dan zit de CR dealer hier met €24 wel weer erg hoog (en heeft hem als *nieuw* staan)

Hanteren ze andere prijzen overal? Ik heb eigenlijk nog nooit China Red gekocht of er echt opzoek naar geweest tot ik vorig jaar de V Master zag op een demo met zulke uitwerkingen voor dat geld. Sinds dien zit dit merk in m'n achterhoofd. Het loont dus om even naar andere dealers te kijken?

Hanteren ze andere prijzen overal? Ik heb eigenlijk nog nooit China Red gekocht of er echt opzoek naar geweest tot ik vorig jaar de V Master zag op een demo met zulke uitwerkingen voor dat geld. Sinds dien zit dit merk in m'n achterhoofd. Het loont dus om even naar andere dealers te kijken?

Jep. Assortiment en prijzen is soms verschillend blijkbaar

Ik heb ze bij de Intratuin gekocht, zelfs daar hanteren ze niet in alle winkels dezelfde prijs. Bij sommige winkels 17 euro, waar ik hem kocht dus 10 euro. Het loont dus zeker om naar andere dealers te kijken (ik was ook verrast).

Dank voor het advies heren, heb er een paar. 10tje omgerekend 8 euro (met 20% gratis zelf selecteren vn vuurwerk). Staat nu op 17 euro dus net optijd :)

Dank voor het advies heren, heb er een paar. 10tje omgerekend 8 euro (met 20% gratis zelf selecteren vn vuurwerk). Staat nu op 17 euro dus net optijd :)
Hoho, zo werkt dat niet. Je krijgt 12 euro vuurwerk voor een tientje. Dat is dus 16,67 procent korting. Dus die Las Fallas kostte jou 8,33 :cool:.

Back
Bovenaan