8766 tropical thunder star box XL

Er zijn geen films.
Kruitgewicht is gelijk aan dubbele primal instinct. Ik heb deze in mijn collectie. Ik ga nog kijken of de nummers verschillen. Bij gelijke nummers schiet ik beide door elkaar.

Bovendien is Primal instinct ook 111 shots, dus wat mij betreft een prima redenering.
Ik ga morgen even in onze opslag kijken of ik iets wijzer wordt

IMG_20181227_105937863.jpg
Ik heb de twee etiketten op de dozen van de primal instinct en de tropical thunder bekeken en deze zijn hetzelfde.

Wat een slordig afgewerkte box. Bij het openen zag ik geen hoofd- en reservelont zitten. Deze zaten onderin de tube en moest ik verlengen. Hij bestaat uit 2 compounds deze moet je aan elkaar verbinden. Doordat ze niet recht tegenover elkaar zitten krijg je een kleine vertraging.

Cake 3 en 4 waren ook niet verbonden.

Let op dat je op de kruising van 3-4-5 en 8 het reservelont van 8 beschermd met schotjes, of je wilt graag spektakel hebben :p

Bij mij ook slordig afgewerkt. Een deel was verkeerd om doorgelont. Dus begon bij de laatste salute cake. Dit even aangepast en het geheel aan elkaar gebonden. Zoals hiervoor ook al gezegd wordt wel een tussenschot tussen de 2 delen plaatsen ivm vonkoverslag.

IMG_20181229_115032.jpg

Back
Bovenaan