[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Je hebt het recht om me een zeikerd te noemen, vanaf nu houd ik me er ook definitief stil over.

Fijne avond.

Tjonge jonge, wat laat jij jezelf kennen zeg! Mocht ik een prijs in dit topic winnen dan ben ik zwaar geneigd om hem aan jou te doneren. Wellicht houd je dan in het vervolg een topic als dit verschoont van je sfeer verlagende bijdrages en je kruistochten? :bonk:
Lees mijn commentaar een paar posts terug nog maar eens.

Oh ja: een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar ouwe zuurpruim.

Oke ik heb ook een kaart ontwerpje ingestuurd, maar dit is effe nextlevel Klipdassie. Jij moet toch wel één van de winnaars worden. TOP MAN!!!:applause:

eGXL5R2.png

kerstkaart 2.jpg

Zo, ik zal nog een keer mijn prachtige photoshop kunsten tonen. Achja, wie niet waagt, wie niet wint :p

Oke, toch wel weer een soort van woordgrap:

Cakes van VWT beoordelen met de heel holland bakt kerst special! Robèrt steekt hem zelfs even aan
vwt10 9.jpg

Ik ben dit jaar ook weer heel wat uurtjes zoet geweest voor deze laatste prijsvraag. Het was weer erg leuk om te doen, bedankt Vuurwerktotaal en VWC voor het mogelijk maken van deze geweldige acties!

Hierbij dan mijn inzending:

Tijdens het maken van deze kaart ben ik overigens tot de conclusie gekomen dat het handmatig uitsnijden van letters een taakstraf zou moeten worden...
:frusty:

Eddy.

Hier ben ik het overigens mee eens :p

Echt prachtige dingen worden er gemaakt !!
Helaas zijn mijn knutsel kwaliteiten niet van een dergelijk niveau ...:bonk:

We hopen de cat.1 te kunnen verwisselen met het echte VWT spul over een paar dagen natuurlijk! Fijne feestdagen allemaal!

1545510217600.jpg

Na een mooie avond ploeteren, is dit het resultaat geworden. Niet helemaal wat ik in mijn hoofd had, maar het is wel zelf gemaakt :p Fijne feestdagen iedereen. VWC en VWT bedankt voor de mooie acties! :kerst:

VWT-winactie10.jpg

Back
Bovenaan