Geleidehond belaagd met vuurwerk

Afval van de samenleving. Het soort wat je eigenlijk gelijk in een gehaktmolen zou moeten versnipperen. Bah.

Dit heb ook gewoon niks met vuurwerk te maken, maar meer met opvoeding en iets van normen en waarden, hebben ze geen vuurwerk voor handen, dan gebruiken ze wel wat anders om herrie te schoppen. Dit soort volk moet je gewoon keihard aanpakken.

Een aantal jaar geleden was er steevast elk jaar een 'nieuws' bericht over een opgeblazen kat, schoften hadden een rotje in de kat 'n achterste gestopt was het verhaal. Iemand heeft dit toch eens uitgezocht; wat bleek uiteindelijk: er was een kat aangereden en in de buurt werd vuurwerk afgestoken.

Sindsdien ben ik heel voorzichtig geworden om maar lukraak te geloven met wat er allemaal rond vuurwerk door onze media geschreven wordt. (En nee, ik beweer niet dat bovenstaand verhaal onzin is, ik vertrouw dit soort berichtgeving gewoon niet sinds de opgeblazen kat die niet bleek te bestaan).

Een aantal jaar geleden was er steevast elk jaar een 'nieuws' bericht over een opgeblazen kat, schoften hadden een rotje in de kat 'n achterste gestopt was het verhaal. Iemand heeft dit toch eens uitgezocht; wat bleek uiteindelijk: er was een kat aangereden en in de buurt werd vuurwerk afgestoken.

Sindsdien ben ik heel voorzichtig geworden om maar lukraak te geloven met wat er allemaal rond vuurwerk door onze media geschreven wordt. (En nee, ik beweer niet dat bovenstaand verhaal onzin is, ik vertrouw dit soort berichtgeving gewoon niet sinds de opgeblazen kat die niet bleek te bestaan).

Als je het niet vertrouwd dat beweer je dat juist toch wel :bonk: :p

Nee, ik kan helemaal niks beweren, ben er niet bij geweest. Er word te veel gemanipuleerd d.m.v. scheve berichtgeving, zeker als het vuurwerk betreft, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn hoop ik? Daarom vertrouw ik dit bericht niet; is het wel helemaal gebeurt zoals het staat omschreven? Ik trek een parallel met het kattenverhaal. Ook kan het zijn dat het volledig gebeurt is zoals beschreven, uiteraard.

Nee, ik kan helemaal niks beweren, ben er niet bij geweest. Er word te veel gemanipuleerd d.m.v. scheve berichtgeving, zeker als het vuurwerk betreft, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn hoop ik? Daarom vertrouw ik dit bericht niet; is het wel helemaal gebeurt zoals het staat omschreven? Ik trek een parallel met het kattenverhaal. Ook kan het zijn dat het volledig gebeurt is zoals beschreven, uiteraard.

Ik vindt het ook een raar verhaal. Van de week was er nog een vrouw op tv met een geleidehond die ervan kan schrikken. En nu is er opeens een geleidehond die weg gerent is. Beetje toevallig.

Ogen vol met traangas spuiten, en ze tussen een Italiaanse batteria heen laten lopen, de galbakken.
Dit precies DIT soort kneuzen verneuken onze traditie!!!

(indien het echt zo gebeurt is natuurlijk)

Het is een bericht van 2 alinea's van een wijkagent die wat op twitter heeft gemeld.

Sorry maar als je dit anno 2018 nieuws vind heb je geen bestaanswaarde als medium.

Desalniettemin, mocht dit waarheid zijn, tijd dat iemand die jongeren (laat me raden tot welke groepering ze behoren), even een lesje leert. Honden horen met rust gelaten te worden...

Back
Bovenaan