King Of Universe 360's

RafQue

VWC lid
Iemand die hier iets meer over weet?
Hij ziet er wel indrukwekkend uit!
Het zou een artikel van VWM moeten zijn...

KOU.jpg

Ik heb hem toch besteld net bij Breda Vuurwerk.... ben benieuw wat deze gaat doen ?? Ga hem in de vroege avond weg stoken. Dus ik ga me er zeker wel aan wagen ,leuk zo'n gokje van 360 shots. :wink:

Laatst bewerkt:
Heb je deze besteld ja...����
Mag ik komen kijken met oud en nieuw bij je?..����

Ik heb hem toch besteld net bij Breda Vuurwerk.... ben benieuw wat deze gaat doen ?? Ga hem in de vroege avond weg stoken. Dus ik ga me er zeker wel aan wagen ,leuk zo'n gokje van 360 shots. :wink:
Nou ik hem besteld heb ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat de uitwerking zal zijn ….heb internet afgezocht maar tot op heden nog geen verdere info gevonden ….iemand op het forum misschien al wat verder gekomen ??

Ik heb m ook besteld... heel benieuwd naar de uitwerking. Kon ook niks vinden en dit is het enige product dat ik op de gok heb aangeschaft. Mocht iets kiezen van de vrouw als aanvulling op het kerst kado haha yeah

Ik heb m ook besteld... heel benieuwd naar de uitwerking. Kon ook niks vinden en dit is het enige product dat ik op de gok heb aangeschaft. Mocht iets kiezen van de vrouw als aanvulling op het kerst kado haha yeah

Is toch leuk , 2 vliegen in 1 klap je hebt vuurwerk en gegokt ( ik het zelfde) :D

Zeker haha... net contact gehad met de aanbiefer. 20mm tubes en een compoundbox, ben benieuwd. Ik ga hem in de vooravond stoken. Weet er niets van dus ik denk stand alone gezien in een project niet passend is aangezien de uitwerking mij onbekend is. Ik ga hem wel in de gaten houden

Ik ga hem om 18:00 uur schieten en filmen . Daarna online plaatsen zodat iedereen die deze box bewaard er nog een plekkie voor kan vinden in zijn of haar schietlijst :yes:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan