PSVfanatics_geleen
VWC lid
Heb alleen het krantje in de brievenbus gekregen site zelf vind ik pols niets.
Ja ik krijg hem helaas nooit maar zal wel weer zelfde zijn. De bose oma en schwester en crank enz... altijd leuk inkope enz daar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb alleen het krantje in de brievenbus gekregen site zelf vind ik pols niets.
Iemand al iets van trinkgut gezien?
Ja ik krijg hem helaas nooit maar zal wel weer zelfde zijn. De bose oma en schwester en crank enz... altijd leuk inkope enz daar
Ik verwacht dat de (online website) folder van de Rewe, Trinkgut, Edeka, Aldi Sud, Thomas Phillips en Hagebaumarkt volgende week komen. Dus nog eventjes wachten!
aldi-sud is online zie bericht 266
Ik kan tiger and dragon niet vinden op de lidl site. Is deze elders wellicht verkrikgbaar?
Iemand al iets van trinkgut gezien?
De night howler uit het assortiment bij Lidl?
Vorig jaar lag deze pot ook bij de Posten-Börse onder een ander label. Meende dat hij Angry Wolf heette. Stond niet in de folder maar lag er wel genoeg.
Zelfde inhoud, nog goedkoper ook, scheelde 4 euro per pot. Misschien heeft PB hem nu weer
mensen ik heb een vraagje: kan je beter het knalpakket van lidl of aldi nemen qua knal? (hoeveelheid en prijs maakt niet uit)
Knalpakket? Single shots of rotjes? Ik zou geen van beide doen in het geval van rotjes. Echt waardeloos vuurwerk!
het gaat meer om een beetje lol hebben van een paar knallers
Nederlandse winkel opzoeken!