Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

ik ga zelf ook altijd ff langs de dumpshop van villa langenberg mooie deals kun je daar maken met een amsterdammer die er achterstaat lol

Ik verwacht dat de (online website) folder van de Rewe, Trinkgut, Edeka, Thomas Phillips en Hagebaumarkt volgende week komen. Dus nog eventjes wachten!

Laatst bewerkt:
Klopt, regionaal.
Het beste kan je op de Lidl site even de vestiging kiezen waar je heen wil. Dan zie je alle producten die ze zouden moeten hebben.

Iemand al iets van trinkgut gezien?

hy2F4Sp.jpg

Zc0n639.jpg

Vandaag uitgekomen dacht ik

De night howler uit het assortiment bij Lidl?

Vorig jaar lag deze pot ook bij de Posten-Börse onder een ander label. Meende dat hij Angry Wolf heette. Stond niet in de folder maar lag er wel genoeg.

Zelfde inhoud, nog goedkoper ook, scheelde 4 euro per pot. Misschien heeft PB hem nu weer

Vorig jaar lag deze pot ook bij de Posten-Börse onder een ander label. Meende dat hij Angry Wolf heette. Stond niet in de folder maar lag er wel genoeg.

Zelfde inhoud, nog goedkoper ook, scheelde 4 euro per pot. Misschien heeft PB hem nu weer

Ja klopt.

Ook wel Crying Wolff, is inderdaad een omlabeling.
precies dezelfde cake.

Crying Wolff is ook niet meer bij de Lidl te krijgen, tenminste, hij staat niet in de folder.

En om naar Posten-Borse te rijden, is helaas net iets uit de buurt van mij. De eerste P-B in Weseke die ik tegenkom is bij Winterswijk over de grens.
Voor mij is dat anderhalf uur rijden....

Maar wel bedankt!

Back
Bovenaan