Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke avond gaat het lekker los hier, sinds begin december al. Echter woon ik 1 hoog en hoor ik alles, maar zie ik niks:rolleyes:

Hier ook rustig... ergens jammer anderzijds goed, minder voer voor de zeurders. Als dat nou zo blijft kunnen we nog jaren genieten.
Op de verkoop dagen zal het vast dunnetjes ingehaald worden

hier gaan elke avond wel een aantal bommen af in de buurt:) helaas weinig cakes en cat1 hoor je over de hele dag wel afgestoken worden.

Denk als de kerstvakantie begint dat het hier in mijn omgeving wel wat zal toenemen. Maar ik moet zeggen. De laatste maanden is het lekker rustig.(lijk wel een vuurwerkhater)En als er dan al wat ontstoken wordt zijn het meestal cakes. En dan ben ik ook snel bij het raam hoor:p

Gister avond een klap in de buurt, ik schrok er gewoon van. Stiekem krijg ik er wel kriebels van, maar niet normaal die klap.

Paar knallen gehoord. Ik ben super blij met de kleintjes in mijn buurt want ze stoken heerlijk cat 1 door al dagen lang

Gisteravond lichtjes optocht gehad door de wijk met basisschool van de kleine, paar jochies die langs de kant stonden vonden het blijkbaar leuk om wat vuurwerk richting de stoet met kinderen te gooien, toen ik het zag gebeuren ben ik met een vader even de jochies gaan aanspreken op dit gedrag.

Maar hier wordt elke avond wel iets afgestoken, zal komende week nu het vakantie is wel meer worden, als ook de jeugd vrij is. Maar ik ben ook jong geweest wij deden het vroeger ook al zo rond de feestdagen, mocht van mijn vader altijd met kerst 1 cake afsteken als opa en oma langs kwamen, die waren zot van vuurwerk die oudjes ;)

Afgelopen nacht een, ik vermoed, cobra.
Van dat soort knallen hou ik niet en zeker niet ‘s nachts in de weken naar oud en nieuw toe.
Doet onze positie als liefhebbers en freaks geen goed.

heerlijk als ze vroeg beginnen.
goed is het niet natuurlijk, maar zelf geniet ik er intens van

De laatste 1,5 week bijzonder rustig in mijn wijk.
De weken ervoor veel vuurwerk gehoord.
O.a. cat 1 vuurwerk, cakes en knallers.

Het is hier erg rustig, af en toe een knal. Tendens van de laatste jaren. En toch nog veel ouwe zeikerds in fb groepen die in hun toetsenbord klimmen zodra ze een knal horen. Treurig volk.
Oudjaarsavond gaat het hier wel altijd goed los.

Vind het hier de laatste dagen redelijk rustig. Op gister na, lag in bed, was rond 23:30 en toen ging het een eind verder op een paar minuten helemaal los. Denk aan een groot profblok ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan