Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
28e staat de trip naar Duitsland weer op het programma.
Budget van €400,00 voor potten en wat pijlen.
Ben benieuwd wat jullie met dit geld zouden kopen.
Vind het leuk om lekker vanaf 18.00u af en toe wat af te steken, dus niet alleen maar potten van +/- €50,00.
Leek mij de goede topic, zo niet, let me know![]()
Hoi allemaal,
Ik heb al redelijk wat vuurwerk besteld. Het grootste gedeelte komt van vuurwerk almere haven. Ik heb nog een budget open staan van maximaal 100 euro en ik zoek nog wat kleine dingetjes voor savond. Tot nu toe heb ik 1x northern lights, 2x de nieuwe evo mortierrn, fairytail assort, brasilian assort. Colorful city, rambam 3.0, smash box 3, fading stars evo en yellow river pangu. Misschien weten jullie nog goede leuke dingen. Liefst omgeving almere a amersfoort.
Groetennnnn
Ik kan wel wat hulp gebruiken. Ik heb helaas mijn budget bij moeten stellen ivm kopen huis verbouwen etc naar 150 euro.
Vroeger altijd rond de 500. Ik kan er maar niet uitkomen. Ik wil nog wat singleshots inslaan en tegelijkertijd zoveel mogelijk mooi vuurwerk. Haha help!!!!!!!!!!!
Ik wil bij Intratuin cruqius bestellen.
Crew members graag jullie advies voor het uitzoeken van een vervanger van de Noi-Z. Had bij mijn dealer al de Wildness van Weco uitgekozen maar naar aanleiding van de demo beelden vorige week vrijdag gezien dat die box zwaar tegenvalt. Bij voorkeur Pangu of Evo. Dit is wat ik toe nu toe al heb https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?49477-Lijstjes-2018-2019&p=1013193#post1013193
Acatenango of winternight misschien?
Haha ja. Vraag me af hoe groot de doos is. Lol. Maar wel leuk
Ze hebben nog een kleiner doosje voor 99 euro, daar zou minimaal voor 180 in zitten. Ik ga ervan uit dat deze hetzelfde is, dus voor rond de 350 in totaal aan cakes.
Ik kom er niet uit qua cakeboxen. Ik wil het liefst twee cakeboxen die allebei net wat meer wow factor hebben dan losse cakes. Eentje voor 00:00 en een voor 02:00.
Mijn budget is echter niet toereikend om twee boxen van 100 euro te kopen. Ik kan er dus twee van 50 halen, of één van 100.
De twee goedkope die ik op het oog heb zijn de ultimate prof box (art nr 8183) bij vwl steenbergen en de Black thunder box van Valk.
Als ik voor één duurdere ga denk ik aan de transbomber.
Bij de twee goedkope vraag ik me af of ze genoeg woe factor hebben (vergeleken met cakes als de white red rebel en hallucinator).
Als ik voor één ga moet ik iets anders bewaren voor 02:00 (Bijvoorneeld mn crackling chry 2.0)
Dus... zijn de twee goedkope cakeboxen toereikend of zijn ze gewoon 'net niet' en kan ik dus beter maar één, maar dan een goede cakebox kiezen?
Wie kan mij helpen met de laatste keuze voor dit jaar?
Euphoric Happiness Festival Show 150
3X Heaven
The Branco
Dragonbox 3
Solar Storm
Snowstorm
RamBam 3.0
Ik wil nog 1 Evolution box, Ik twijfel tussen bovenstaande producten![]()