Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil nog een mooie waaier cake(box) bestellen en twijfel nu tussen de volgende 2:

1. Kiloknaller 2 (EVO) 2x40 shots prijs 49,95

2. V-Master (China Red) 2x 40 shots prijs 54,95

Wat zou jullie voorkeur hebben?

Hoi allemaal,

Ik heb al redelijk wat vuurwerk besteld. Het grootste gedeelte komt van vuurwerk almere haven. Ik heb nog een budget open staan van maximaal 100 euro en ik zoek nog wat kleine dingetjes voor savond. Tot nu toe heb ik 1x northern lights, 2x de nieuwe evo mortierrn, fairytail assort, brasilian assort. Colorful city, rambam 3.0, smash box 3, fading stars evo en yellow river pangu. Misschien weten jullie nog goede leuke dingen. Liefst omgeving almere a amersfoort.

Groetennnnn

Er is bij mij zo'n €40,- vrijgekomen omdat ze de Inspiration van China Red niet meer beschikbaar is bij de Rijswijkse hal. Hebben jullie een paar leuke suggesties voor dat bedrag?

Dit is wat ik tot nu toe heb:

Single Shots:
2x Grand Bastards (China Red)
3x Triple Thunderking (Katan)
3x Mamma Mia (Katan)

Cakes:
Red Widow (Wolff)
Intense (China Red)
I am Fan (China Red)
Rooster (China Red)
The Gunner (Lesli)
Ruffneck (Evolution)

Op- of aanmerkingen hierop zijn ook altijd welkom! Graag wel in de regio Den Haag. En als 't kan bij de Rijswijk"se hal. n_n" Bedankt alvast!

Leuk budget, voor genoeg producten.

Leuk budget, voor genoeg producten.

28e staat de trip naar Duitsland weer op het programma. :handsup:

Budget van €400,00 voor potten en wat pijlen.

Ben benieuwd wat jullie met dit geld zouden kopen.

Vind het leuk om lekker vanaf 18.00u af en toe wat af te steken, dus niet alleen maar potten van +/- €50,00. :D

Leek mij de goede topic, zo niet, let me know :blink:

Ik kan wel wat hulp gebruiken. Ik heb helaas mijn budget bij moeten stellen ivm kopen huis verbouwen etc naar 150 euro.

Vroeger altijd rond de 500. Ik kan er maar niet uitkomen. Ik wil nog wat singleshots inslaan en tegelijkertijd zoveel mogelijk mooi vuurwerk. Haha help!!!!!!!!!!!

Ik wil bij Intratuin cruqius bestellen.

Hoi allemaal,

Ik heb al redelijk wat vuurwerk besteld. Het grootste gedeelte komt van vuurwerk almere haven. Ik heb nog een budget open staan van maximaal 100 euro en ik zoek nog wat kleine dingetjes voor savond. Tot nu toe heb ik 1x northern lights, 2x de nieuwe evo mortierrn, fairytail assort, brasilian assort. Colorful city, rambam 3.0, smash box 3, fading stars evo en yellow river pangu. Misschien weten jullie nog goede leuke dingen. Liefst omgeving almere a amersfoort.

Groetennnnn

Bij Rowy Vuurwerk in Almere hebben ze ook altijd nog wat leuk klein spul liggen.
Zoals Der Hammer, Eins,Zwei,Drei en nog hoop ander spul van Vuurwerktotaal.

Onderstaand mijn lijst voor dit jaar waarbij de visions of ectascy niet geleverd kan worden.
Hebben jullie advies over welke box ik als vervanger kan kiezen.

Pangu
Colorful City (2017)
I’ve got the power
Tropical nights
Breda’s Finest
Garden Party 1
Some Like it Hot
Yellow River

Evolution
Solar Storm (2017)
Winternight (2017)
Fading Stars
Insane
Visions of Ectascy
Eccentric Shots (2x)
Acatenango

Vuurwerkmania
3x Pounding Napalm
2x Monster Ride
5x The Junk (2017)
Leaping Lions
Streetmuscle
Venom Box
Mega 6 Stars assortment
Redneck Revolt
Double Demolition

Rubro
Crash Box 100’s (2017)
Transbomber
Heavy Legend 16s (2x)

Wolff
Neon Night

Broekhoff
Blinking Sky

Over van vorig jaar:
Hallucinator
2x Dragstar Rockets
Awesome
Red Ghosts (2016)
Cracker Jack
Remix 40’s

Ik kom er niet uit qua cakeboxen. Ik wil het liefst twee cakeboxen die allebei net wat meer wow factor hebben dan losse cakes. Eentje voor 00:00 en een voor 02:00.

Mijn budget is echter niet toereikend om twee boxen van 100 euro te kopen. Ik kan er dus twee van 50 halen, of één van 100.

De twee goedkope die ik op het oog heb zijn de ultimate prof box (art nr 8183) bij vwl steenbergen en de Black thunder box van Valk.
Als ik voor één duurdere ga denk ik aan de transbomber.

Bij de twee goedkope vraag ik me af of ze genoeg woe factor hebben (vergeleken met cakes als de white red rebel en hallucinator).
Als ik voor één ga moet ik iets anders bewaren voor 02:00 (Bijvoorneeld mn crackling chry 2.0)

Dus... zijn de twee goedkope cakeboxen toereikend of zijn ze gewoon 'net niet' en kan ik dus beter maar één, maar dan een goede cakebox kiezen?

Ze hebben nog een kleiner doosje voor 99 euro, daar zou minimaal voor 180 in zitten. Ik ga ervan uit dat deze hetzelfde is, dus voor rond de 350 in totaal aan cakes.

Dat maakt het wel aantrekkelijk. Ik ga alles vandaag bestellen. Dus ik ga nog eens goed nadenken

Wie kan mij helpen met de laatste keuze voor dit jaar? :D
Euphoric Happiness Festival Show 150
3X Heaven
The Branco
Dragonbox 3
Solar Storm
Snowstorm
RamBam 3.0

Ik wil nog 1 Evolution box, Ik twijfel tussen bovenstaande producten :D

Ik kom er niet uit qua cakeboxen. Ik wil het liefst twee cakeboxen die allebei net wat meer wow factor hebben dan losse cakes. Eentje voor 00:00 en een voor 02:00.

Mijn budget is echter niet toereikend om twee boxen van 100 euro te kopen. Ik kan er dus twee van 50 halen, of één van 100.

De twee goedkope die ik op het oog heb zijn de ultimate prof box (art nr 8183) bij vwl steenbergen en de Black thunder box van Valk.
Als ik voor één duurdere ga denk ik aan de transbomber.

Bij de twee goedkope vraag ik me af of ze genoeg woe factor hebben (vergeleken met cakes als de white red rebel en hallucinator).
Als ik voor één ga moet ik iets anders bewaren voor 02:00 (Bijvoorneeld mn crackling chry 2.0)

Dus... zijn de twee goedkope cakeboxen toereikend of zijn ze gewoon 'net niet' en kan ik dus beter maar één, maar dan een goede cakebox kiezen?

Hoi hoi. Als je voor de 'wow factor' gaat zou ik voor de transbomber om 00:00 gaan en crackling chry om 2:00 als dit in je budget past. Dat is naar mijn idee beter dan 2 net niet wow boxen.

~Geert

Wie kan mij helpen met de laatste keuze voor dit jaar? :D
Euphoric Happiness Festival Show 150
3X Heaven
The Branco
Dragonbox 3
Solar Storm
Snowstorm
RamBam 3.0

Ik wil nog 1 Evolution box, Ik twijfel tussen bovenstaande producten :D

Moeilijk moeilijk. Solar- en snowstorm hebben zich wat mij betreft dubbel en dwars bewezen. De vraag tussen deze 2 is of je kiest voor variatie (solar) of belachelijk goede burst en spreiding maar wat eentonig (snow)
Van de overige boxen lijken mij the branco en 3x heaven ook erg tof, deze heb ik zelf alleen nog niet live gezien.

~Geert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan