RafQue VWC lid 17 dec 2018 #84 Eentje speciaal voor Brainiac (-> die niet zoveel met kerst heeft...). Laatst bewerkt: 17 dec 2018
N NDG1979 VWC lid 17 dec 2018 #88 Mijn knutselkerstkaart Natuurlijk ook even getest en in de boom gezet
funkyi VWC lid 18 dec 2018 #93 Ik wist even niet welke kleuren ik moest kiezen dus ik plaats ze alledrie:
Webber84 VWC lid 18 dec 2018 #94 de eerste dag een moderne kaart nu een ouderwetse. we hebben er allemaal plezier aan gehad. en vwt heeft hem vabdaag of morgen in de bus
de eerste dag een moderne kaart nu een ouderwetse. we hebben er allemaal plezier aan gehad. en vwt heeft hem vabdaag of morgen in de bus
Fausto VWC lid 18 dec 2018 #96 En nog eentje voordat we weer aan het werken moeten Foto's van vuurwerktotaal Facebook gebruikt dus over copyright geen zorgen haha
En nog eentje voordat we weer aan het werken moeten Foto's van vuurwerktotaal Facebook gebruikt dus over copyright geen zorgen haha
Djaimy VWC Moderator Forumleiding 18 dec 2018 #99 Geweldig hoeveel creatieve inzendingen er worden ingestuurd en hoeveel moeite erin wordt gestopt. Geweldig!
Geweldig hoeveel creatieve inzendingen er worden ingestuurd en hoeveel moeite erin wordt gestopt. Geweldig!