Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een domme vraag, maar ik twijfel hier toch over.
Wanneer je een cake bij de reservelont aansteekt, gaat de hoofdlont dan op het einde ook aan? Zodat je daar eventueel nog aan door kunt lonten?
Nog een tip: Als je niet wilt dat er andere cakes ontbranden(in het geval van aan elkaar tapen voor stabiliteit) plak dan de reserve lont af of trek hem eruit. Scheelt weer rondvliegende delen.
greetzz
Je moet het lont dat in een cake zit gewoon als 1 geheel zien, het is dus ook maar 1 hele grote lont. Er is dus een begin en er is dus een eind. Maakt dus niets uit aan welke kan je dat lont aansteekt, het hele lont zal gewoon opbranden. Dat men er een naam heeft aangegeven (lees: Reservelont voor het uiteinde en Lont voor begin) maakt dus verder ook niets uit.
Misschien een domme vraag, maar ik twijfel hier toch over.
Wanneer je een cake bij de reservelont aansteekt, gaat de hoofdlont dan op het einde ook aan? Zodat je daar eventueel nog aan door kunt lonten?
Uhhh, behalve dat als je de reservelont aansteekt, in veel gevallen het stuk vuurwerk met de finale begint en met een traag enkel schot eindigd.
En nog dat er tussen het groene hoofd viscolont en het groene reserve viscolont in veel gevallen 1 of meerdere getimede fuses tussen de tubes zitten...
(Dus 1 lange grote groene vertragings vico lont, zit er zeker niet in).
Maar met de finale beginnen is geen probleem. Kijk maar eens naar deze combinatie van de Tequila Red met een MOD en vervolgens de Tequila Blue. Die ben ik ook bewust aan het reservelont begonnen!
Uhhh, behalve dat als je de reservelont aansteekt, in veel gevallen het stuk vuurwerk met de finale begint en met een traag enkel schot eindigd.
En nog dat er tussen het groene hoofd viscolont en het groene reserve viscolont in veel gevallen 1 of meerdere getimede fuses tussen de tubes zitten...
(Dus 1 lange grote groene vertragings vico lont, zit er zeker niet in).
Je bedoelt zeker te zeggen dat met de finale beginnen geen probleem “hoeft” te zijn, als je dat bewust van plan was?!
Of steek jij je cakes lukraak aan bij de eerste de beste lont die je ziet, omdat het geen probleem is?!