Oman

Voor 99eu in de freakactie is dit echt een aanrader. 2 tientjes duurder dan de transbomber maar deze blies iniedergeval vorig jaar de transbomber echt wel weg. Deze box krijgt weinig aandacht terwijl het echt een topper is.

ik zou deze box verkiezen boven de transbomber als er wat meer verkoopunten waren in het noorden :(

ik zou deze box verkiezen boven de transbomber als er wat meer verkoopunten waren in het noorden :(

+1 hier in gelderland ook weinig, plus dat ze veel te laat open gaan en ik dan het meeste al binnen heb.
Wou dit jaar sowieso de Montreal en Oman, maar helaas

Zit hier ook een groot prijsverschil tussen de Transbomber en deze. Enige verkooppunt dat deze hier heeft vraagt 199 euro, dat is het mij niet waard.

Vele malen beter dan transbomber jammer dat deze de aandacht niet krijgt . Ik echt wel dat er een flink prijs verschil in zit maar deze is echt max wat kan met consumenten vuurwerk

Vele malen beter dan transbomber jammer dat deze de aandacht niet krijgt . Ik echt wel dat er een flink prijs verschil in zit maar deze is echt max wat kan met consumenten vuurwerk

Tja deze box is bijna een keer zo duur in voorverkoop.

Dat zal het stukje aandacht ook verklaren denk ik. Qua kwaliteit is deze wel wat beter denk ik, maar de tegenhanger is dan weer een stuk goedkoper.

mijn zwager in tilburg vanavond gezien . deze was wederom klasse apart crackling vele malen beter dan transbomber maar daar is ook een prijs verschil

Maar eens kijken of ik deze in de losse verkoop nog ergens kan halen, wil hem eens vergelijken met de Transbomber :D

Back
Bovenaan