Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi gebaar Syndicaat! Geen freak mag zonder vuurwerk zitten natuurlijk. Ik wil eventueel ook wel een tasje ophalen:D en ik woon in Apeldoorn! Nee gekkigheid

Hoi Willymeuf, ik heb dan wel geen winkel.

Echter woon ik wel in Apeldoorn en als je naar de winkel van Ghoost gaat kom dan daarna maar even bij mij langs, krijg je van mij nog een leuke tas vuurwerk erbij.

Mijn budget is dit jaar 2000 euro dus ik heb het rustig aan gedaan. De overburen hebben voor 3000 euro dus samen zitten we op 5000 euro. dus een top jaarwisseling.

Dus Willymeuf stuur maar een PM dan regelen we dat.

groetjes syndikaat

Even ook voor de rest: Syndikaat en ik hebben via PM contact, dus niet dat jullie denken: pppff, hij reageert niet!

Ik ben iedereen dankbaar voor de gebaren, want ik heb nu van meerdere mensen het aanbod dat ze wat voor mij kunnen regelen! Ik heb dit jaar niet alleen alsnog een mooi budget, maar ook een forum vol met fantastische mensen die dit mogelijk maken! Ik ben er echt heel dankbaar voor :)

Willymeuf heeft straks de collectie van zijn leven, benieuwd naar zijn collectiefoto! Alleen maar liefde in December! (Eigenlijk altijd, maar December beetje meer).

Ik ga in januari een topic openen waarin ik wat collectiefoto's ga plaatsen, een verhaal van mijn ophaaldag en misschien nog een filmpje van het vuurwerk zelf, al moet ik zeggen dat ik niet zo'n filmer ben, dus dat kan ik niet garanderen. :p

Woon je enigszins in de buurt van apeldoorn? Je bent welkom bij mij tijdens de verkoopdagen... doen we gelijk wat aan dat vervelende probleem!

mocht je niet in staat zijn in apeldoorn te komen wilmer.. brengen we je er heen, no probs! Die paar km om je op te halen, doen we er gwn bij. Of Friesland.. ook dat kan prima.

Laatst bewerkt:
Even ook voor de rest: Syndikaat en ik hebben via PM contact, dus niet dat jullie denken: pppff, hij reageert niet!

Ik ben iedereen dankbaar voor de gebaren, want ik heb nu van meerdere mensen het aanbod dat ze wat voor mij kunnen regelen! Ik heb dit jaar niet alleen alsnog een mooi budget, maar ook een forum vol met fantastische mensen die dit mogelijk maken! Ik ben er echt heel dankbaar voor :)

Ik heb de lijntjes uitgezet en iets heel leuks kunnen regelen... willymeuf gaat die glimlach wel op zn gezicht krijgen ;). Ik geniet hier echt ontzettend van... absoluut niet van de credits, ongewild kwam ik wat in de spotlights wat echt niet de bedoeling was, maar van het helpen van een medefanaat! Heerlijk!

mocht je niet in staat zijn in apeldoorn te komen wilmer.. brengen we je er heen, no probs! Die paar km om je op te halen, doen we er gwn bij. Of Friesland.. ook dat kan prima.

Thanks JR, maar vervoer is geregeld. Mijn broertje heeft net zijn rijbewijs en vind het leuk om die paar honderd km te rijden tussen woonplaats, Apeldoorn en Haulerwijk :) gelijk een goede reden voor hem om ook nog wat vuurwerk te halen. maar thanks voor het aanbod

Ik heb de lijntjes uitgezet en iets heel leuks kunnen regelen... willymeuf gaat die glimlach wel op zn gezicht krijgen ;). Ik geniet hier echt ontzettend van... absoluut niet van de credits, ongewild kwam ik wat in de spotlights wat echt niet de bedoeling was, maar van het helpen van een medefanaat! Heerlijk!

Ik heb nu al dikke voorpret man :) ben heeeeel benieuwd :) dankjewel voor je inzet:)

Hier in Friesland wordt er precies zo over gedacht:-)

Ik had een budget in gedachte aan het begin van het jaar maar daar zit ik weer flink over. Maar goed, het is alsnog minder dan de afgelopen jaren dus de daling is ingezet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan